Förra veckan beställde jag ett startpaket, fick ett mail om bekräftelse och att det skulle ta 2-3 dagar (alltså skulle jag fått det i fredags förra veckan)
Efter att brevbäraren varit här idag och fortfarande inget från
Comviq så kontaktade jag kundtjänst och gav dom mitt ordernummer och frågade hur lång tid det ska ta egentligen..
Fick som var: Mm..Hmm..Eh.. Ditt paket har inte skickats ännu.
Jag: Va?! Vadå inte skickats ännu?
Kundtjänst: Detta är ju konstigt.
Jag: Mhm..
Kundtjänst: Vill du ha ett startpaket så skickar jag ett "nytt" och ska se till att du kommer ha det innan helgen.
Jag: Ja det vill jag, och jag HOPPAS verkligen att jag får det innan helgen.
Så klaga på kundtjänstkillen kan jag inte göra, om han håller vad han lovar nu.
Men hur som helst. Uruselt!
Click to expand...