Hehehe du är rätt rolig må jag säga. Jag antar att mysteriet med denne mystiske 47-åring lär gå in i historieböckerna. Jag personligen har ingen aning vem det är eller vad det har med min tidigare bil att göra. Jag har ingen släkting i Malmö som är just 47-år gammal. Min cayenne var/är importerad från Italien början av 2005 men det är en 2004a och för er som inte vet så är det första generationens cayenne som började tillverkas 2002. Så en cayenne 2002 ser precis likadan ut som en 2006 osv.
Att en cayenne står på en 24 åring förstår väl vem som helst att det inte är lönsamt. Det har jag aldrig sagt heller. Kolla gärna upp vad en helförsäkring ligger på en 24åring på just en cayenne, det ligger på mer än 50.000kr per år. Vilket är hälften av priset jag gav för min bil på den tiden. (hade den i nästan 3 år).
Jag
ÄGDE bilen, dvs jag betalade för den, jag betalade skatten, försäkringen och servicen på den. Om inte det är att äga en bil, vad är då? Bilen bytte jag in nån gång under september-november minns inte riktigt när på en bilfirma i Kungsbacka.
Vem som är 47 åringen kan jag inte svara på.
Hade jag velat ljuga om att äga en bil så hade jag valt att skryta med en lite nyare o finare bil inte en 10 år gammal cayenne som går på mindre än 100k för tillfället
http://www.blocket.se/stockholm/Porsche_Cayenne_Turbo_52177059.htm?ca=23_11&w=3
(jag förlorade ännu mer än så på min kan jag säga) Låt säga att jag fick endast 85k inräknad på den när jag bytte in den. Så om folk fortfarande vill tro att jag ljuger. Be my guest.
Men att jag har arbetat hårt för mina pengar och köpt min bil kontant för att någon sedan ska påstå att jag ljuger det gör mig ganska förbannad, vilket det hade gjort någon annan också.
Click to expand...