Sandlådan 8.0/Hallongrotta – Prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden

Diskussion i 'Off Topic' startad av DreamHawk, 9 sept 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tontmobil

tontmobil Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    474
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7 Edge

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Vad jag tror när du skrev de att de är olagligt att äga en sån bil när man är 24år, ologisk.

Lycka till. :)

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

2. aeom

aeom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40

MINA ENHETER

Slingrar mig? Det är inte jag som är ormen här som sitter o gissar sig fram och sedan tar kontakt med transportstyrelsen. Haha. Släng dig i närmaste vägg är du snäll och be din jävla sambo ge dig 2 lavetter så du blir en man nån jävla gång. Vad jag reagerar i dina ögon skiter jag fullständigt i. I mina ögon är du en värdelös tönt som sitter bakom skärmen dagarna långa med din svenska avundsjuka som någon tidigare nämnde och försöker leta fel på annat folk för att försöka styrka din trygghet i dig själv.

Patetiskt är ordet för såna som dig. Om du vill mig något kom gärna fram som en man och säg det istället för att leka rolig bakom skärmen.

3. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Wow, ta det lugnt gubben... Vem är patetisk nu tror du?

Skickat från min Sony Z1 Compact

4. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 204

MINA ENHETER

Du slingrar ju dig hela tiden på frågan om registreringsnummeret. Det är ju det ingen fråga om, flera olika personer har frågat snällt.

Xjj0xx-bilen är för övrigt ingen import.

Snälla, lugna ner dig lite grabben. Det är inget bra med personpåhopp, men sjukt roligt att läsa.

Du fortsätter med att du försöker hota folk, vill du ta en "fika" med alla besökare i sandlådan eller?

Sent from my C6903 using Tapatalk

5. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 204

MINA ENHETER

Förresten aeomaeom; vem är det som är patetisk bakom skärmen. Personen som skriver diplomatiskt, bra formulerat och även snällt formulerat eller den som hotar folk och kallar folk patetiska och psykiskt störda?

Du har tagit sönder hela ditt glashus men du lyckas på något sätt ta sönder fler och fler rutor.

6. aeom

aeom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40

MINA ENHETER

Sanningen svider. Vad vet jag, du kanske är kvinnan i förhållandet? ;) Skäms inte för det, ingen av oss är perfekt. Jag blev anklagad och påhoppad för något så dumt och korkat att jag inte ens kan tro det är sant. När jag försvarar mig och förklarar läget så fortsätter du ändå?

Som sagt vad vill du komma fram till? Släpp ämnet så besparar du både min o din tid.

7. aeom

aeom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40

MINA ENHETER

Sluta tjata om den jävla xjj0 bilen, den bilen du har fått uppgifter om är INTE MIN JÄVLA BIL.

Jag hotar ingen, jag säger sanningen. Vilken normal person sitter och spekulerar kring ett regnummer för att sedan dessutom ringa och försöka luska fram ägaruppgiftar. Du borde fan ta mig va med på programmet Stalkers. Inte för att du fick fram rätt uppgifter men ändå, beteendet i sig är skrämmande.

Ett experiment säger du? HAHAHA det fanns tusen bilder på folks bilar med regnummret fullt synligt som du inte behöver gissa dig fram. Ändå som sagt pga din avundsjuka att du inte kan tro dina ögon att någon faktiskt kan äga en porsche så la du hela din dag på att försöka få fram något att smutskasta en främling för.

8. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Du kanske skall gå och träffa någon för ditt humör? Du verkar inte ha riktigt koll på känslorna.

Din syn på kvinnor gör mig dessutom rädd för din flickvän...

Skickat från min Sony Z1 Compact

Last edited: 20 feb 2014
  9. Marooned

Marooned Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    243
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max
    Platta:
    iPad 9.7" (2018)
    Nu tror jag inte frågan är om den svenska avundsjukan. För som du säger kostar en beg. Cayenne mindre än en nyare beg. Volvo V70 och dom flesta som kan använda blocket vet det eller kan ta reda på det.

Så jag tror vi kan slänga den idén om att det handlar om avundsjuka.

Vad Zooklubba har för anledning eller vad han får ut av att kolla folks reg. nr vet jag inte. Men du måste ju förstå att man börjar undra när du inte bara bevisar att det är din/dina bilar.

Det handlar väl mer om att man vill och hoppas att ens medmänniskor är ärliga och man kan tro på det dom säger och skriver.

Det förhöjer ju självklart stämningen här i forumet om man kan lita någorlunda på varandra iaf att det man skriver om ens liv utanför forumet stämmer.

Det är nog det vad hela den här grejen handlar om. För mig gör den det iaf. Sen huruvida vem som har rätt eller fel och hoppar på den andra. Det lägger jag mig inte så mycket i. Ni är ju vuxna och klarar nog det själva.

Men jag tror och hoppas iaf att det vi skriver här i forumet stämmer. Jag vill tro att Dirk DigglerDirk Diggler köpt sitt nya hus som han postade bilder på, inte att han bara drog ner dom från random fastighetssida eller att ZooklubbaZooklubba har en Sony Z1 osv osv osv.

Även fast vi alla här inne har olika diskussioner och inte alltid är direkt bästa "vänner" här så uppenbarligen tycker vi det är rätt kul i slutänden att snacka med varandra ändå och visar respekt mot varandra ändå. Annars hade vi väl inte suttit här. Såklart blir det roligare om man faktiskt tror och vet att det användaren skriver är sant.

10. Zooklubba

Zooklubba Android Medlem

Mottagna gillanden:
    2 204

MINA ENHETER

Så du säger att transportstyrelsen har fel uppgifter? Kan du lägga korten på bordet och säga vilket nummer som porschen hade då? Man ser ju enbart xjj0 och det finns bara en enda porsche i den serien.

Så du får gärna säga vilket nummer den hade eftersom den da bevisligen kommer leda till fel fordon, eller?

Alternativt så är det inte din bil på bilden?

Ingen hoppade på dig, vi frågade om du ägde bilen. Du skriver däremot att DD är en tönt och jag är psykiskt störd. Vem är det som hoppar på vem?
    Du vill ta en fika och möta upp folk för att se att de inte är så tuffa som bakom datorskärmen, oavsett hur du vrider och vänder på det låter det som hot. Men visst, du har inte skrivit "möter jag dig ska jag slå ner dig" det ger jag dig. Men inlägget är ändå hotfullt.

11. aeom

aeom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40

MINA ENHETER

Mina damer och herrar låt mig klargöra för er vad Herr Zooklubba gick genom.

Jag la upp en bild på min tidigare ägda bil. Första 3 bokstävarna fullt synliga och en lite mindre än halv synlig siffra visandes. Vad gör herr Kloosubba?

1. Han sitter och tänker för sig själv, Oh nej en porsche, kan det vara möjligt? Shit nej herregud snälla säg inte det är sant! Detta kan inte vara sant, ska göra allt i min makt för att hitta något som är fuffens med detta!

2. Japp dags att börja gissa fram till ett regnummer.

3. YES!! ÄNTLIGEN HITTADE HAN ETT REGNUMMER SOM passar in på min bilmodell

4. WOHO, ringer till transportstyrelsen
    -Ja hejsan, skulle vilja veta lite uppgifter om ett fordon här som jag är avundsjuk på, en snubbe la upp en bild på ett forum jag vill gärna veta om något fuffens med det, jag misstänker det är hans bil men är inte säker.

5: Transportstyrelsen: Bilen ägdes av en 47 åring

6. Zoosuubaklubba springer till swedroid för att försöka smutskasta mig och känner sig stolt över sin patetiska bedrift.

7. ???!? Profit

Patetiskt? Ja
    Skrämmande? Ja
    Desperat? Ja
    Avundsjka? Ja

Normal? NEJ

12. Ascii

Ascii Android Expert Medlem

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Så du lägger medvetet upp falska bilder? Eller photoshoppar du regnumret? För visst fan är det en 0:a som syns på regplåten på Cayennen. Vad är det annars för siffra?

13. aeom

aeom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40

MINA ENHETER

Bilden är såklart photoshoppd, det förstår väl vilken iq-befriad människa som helst. Titta bara på alla effekter och ljus o kontraster på bilden som jag hade i en blocket annons förra året.

14. Facemeat

Facemeat Köttfejset Medlem

Mottagna gillanden:
    550
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Varför vågar du inte bara säga vad regnumret var?

Den enda som är mystisk här är du, som först säger att det är din bil men sen när faktan kommer på bordet så kallar du andra medlemmar för ord.

15. aeom

aeom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40

MINA ENHETER

Det är inte min bil. Det VAR min bil. Jag är mystisk för att zooklubba har påbörjat detta med ett regnummer? Jag tänker inte säga något regnummer. Vi kan tjata om detta i flera dagar framöver om ni så vill och gärna tycker att mitt ägande av en bil är så himla intressant.

16. Ascii

Ascii Android Expert Medlem

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Jag tror nog du photoshoppat bilden för om det INTE är en 0:a som syns så har du gjort nåt med bilden. :)

17. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Det har hänt en hel del sådant i mina dagar, ja. Dock inte därför jag är för legalisering.

Ja men exakt.

Jo så är det, helt klart. Tycker seriöst man är blind om man inte ser vad det faktiskt kan bidra med i medicinsk form. USA har ju börjat fatta, de tjänar ju nå enorma pengar på det. Det hjälper väldigt många människor och det drar in pengar till staten. Win win? Eller? Studierna finns ju där i öppen syn, fattar inte varför alla är så wronga.

Känner något sånt jag med. Hoppas det händer oavsett.

18. Marooned

Marooned Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    243
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone Xs Max
    Platta:
    iPad 9.7" (2018)
    Inte bara USA...

Dom flesta i-länder runt om i världen har ju antingen legaliserat det eller avkriminilaserat det. T om Finland har medicinsk marijuana :eek:

Norge har liknande lagar som Sverige, dock är inte polisen där lika nazi på att plocka rökare vad jag hört. Sverige är ett av få länder i världen (i-länder och om man bortser från Asien) som har så förbannat korkad drogpolitik.

19. Facemeat

Facemeat Köttfejset Medlem

Mottagna gillanden:
    550
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Jaja, sak samma. Det VAR din bil.

Du postade en bild på en bil som VAR din, där regnumret började med XJJ och sen siffran 0.

Du säger att det inte var en nolla, men det finns ingen möjlighet att det skulle kunnat vara 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, eller 9.

Finns det fler siffror du känner till, förutom 0-9?

20. aeom

aeom Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40

MINA ENHETER

Haha för att göra herr Klubbsubba lite mer lack och avundsjuk.

Här satt man ganska skönt

Och tiptronic och grejer, jag antar att zooklubba aldrig har sett maken till denna teknologi?

Detta har blivit ren underhållning nu för mig inget annat. :cool:

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.