Snälla
aeom; lugna ner dig lite. Blev du sur för du blev utvald för ett experiment? Är det där skon klämmer?
Flera har frågat dig om XJJ0 och du har aldrig svarat, eller du svarade "sluta tjata om xjj0". Det är inget direkt svar på frågan:
alltså slingrar du dig.
Du slingrar dig från vissa frågor, ignorerar andra men går gladeligen till attack med personpåhopp och hot. Det indikerar (läs indikerar, jag säger inte att det är säkert) att du gömmer något.
Echoes; närmade sig ämnet väldigt bra, det handlar om tillit.
Fakta
Det finns bara 1 Porsche med XJJ0xx.
Du postade en bild på en Porsche med XJJ0xx.
Du sålde den kring tiden som 47 åriga ägaren sålde den.
Alla bilderna är tagna kring tiden som den 47 åriga ägaren köpte den.
XJJ0xx är inte en importbil.
XJJ0xx är en automat, precis som dina bilder visar.
Du säger att XJJ0x inte är din bil, men du har postat en bild på XJJ0xx och säger att det är din bil.
Ska vi nu gå över till att jag skulle vara avundsjuk för en Porsche Cayenne, det är ganska lustigt. Men dina påhopp får mig att skratta mer måste jag säga. Jag svarade tidigt att jag inte är avundsjuk alls på något sådant. Om jag ska vara avundsjuk för saker och ting som folk visar, borde jag inte vara mer avis på
Dirk Diggler;s nya bil och nya hus? Det är lite coolare än en gammal Cayenne, en bil som jag själv tycker är ful och larvig (Porsche göra en SUV, det är värt ett skratt det med). Om jag är avundsjuk för något så är det nog
Dirk Diggler;s lya mitt i centrala Göteborg.
Med dina sexistiska svar till DD måste jag också uttrycka sorgen för din flickvän.
Facemeat; uttryckte det bra med:
För övrigt, Klubbsubba, jag gillar att du fortsätter påhoppen på nya finurliga sätt! Keep on truckin'.
Echoes; En lada hade varit cool. En polare hade en sådan, jösses vad problem det var med den jävla bilen.
Click to expand...