Ja den vanliga och inte den längre kombin. Den kostade bara 10 papp extra om jag minns rätt men vi behöver det verkligen inte.
Jag är 180 men jag har en arbetskamrat som är över två meter. Kan sms:a om du vill ha mer exakt men han är garanterat mer än 2dm längre än mig. När han åker är det inga som helst problem så vitt jag vet. Han sa faktiskt det första gången han åkte med att han blev lite förvånad att han fick plats så bra, haha.
Sen känns snäppet större än en BMW 3-serie. Ungefär som en Volvo V50. Ganska luftig men jäkligt "ihopskruvad". Om man tänker på hur en (cudos om jag sätter stavningen nu) Peugeot känns är det för mig inte ihopskruvat. Det känns lite löst på något vis. Inte så premium. Jag tycker faktiskt att denna känns bättre än en V50 gör men då är ju V50:n eventuellt några år äldre också.
För att återgå till höjden så vet jag att en normalperson, runt 175, får plats med benen (utan att klaga iaf) när han min arbetskamrat sitter i framsätet. Vi åker och käkar lunch ibland och jag vet med mig att två har suttit bakom honom och ingen har iaf klagat.
Edit, jag skickade iväg ett sms till honom om ifall han några synpunkter på den

Återkommer med svar.
Han skrev "204 är jag och den sitter jag ju bra i!".
Click to expand...