Om du spelar på den ryska servern är det säkert det. Alla jag känner har alltid spelar på EUW och så även jag. Har haft ett konto på EUE men bytta bort det mot mitt nuvarande EUW.
Och jag, med majoriteten, tycker lol är betydligt roligare än dota
http://www.forbes.com/sites/insertc...-27-million-daily-players-67-million-monthly/
Riot's 'League of Legends' Reveals Astonishing 27 Million Daily Players, 67 Million Monthly
January 2014: 67 Million LoL players versus the 7,126,569 Dota 2 players
LoL World Championship 8.5 million simultaneous spectators versus the 1 million of Dota 2 during TI3.
Dota 2 is now 7 months old since going into open beta versus LoL which has turned 5 this year.
Givetvis är det helt upp till var och en. Jag gillar att det finns fler spel än ett på marknaden som gör ungefär samma sak. Men något som få kan säga emot är hur mycket roligare karaktärerna är i lol jämfört med dota. Iaf för något år sedan. Alla dota-snubbar var "tuffa" (vilket i mina ögon gör dem rätt töntiga) samtidigt som lol kör på w/e suits em. Kolla på nya Braum t.ex. Inte direkt en SERIÖS karaktär
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/ajUghBnxZQA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Fan jag förstod att du inte förstod att jag var ironisk! Haha, "kul" var ett tråkigt kul eftersom servern krashade lite halvt när jag spelade. Kolla "Attemting to reconnect"

Click to expand...