Fy helvete för
Telenor.
Deras täckning är värdelös (både i telefon och internet) och dom är dyra. Så idag skulle jag hjälpa min farsa med att säga upp hans abonnemang. Ringer in till deras kundtjänst, knappar mig fram för att få tala med någon där. Väl framme säger jag till personen jag pratar med om att jag vill säga upp det. Hon kopplar då mig vidare... dvs. lägger på.
Försök två. Ringer in igen och säger vad som hänt och blir kopplad igen. Kommer då fram till någon som inte kan häva abonnemanget utan istället lämnar jag nummer för att jag skulle bli uppringd en stund senare. Vad händer? Inget.
Försök tre. Ringer in igen och blir förbannad och skäller ut tanten som sitter där, blir vidarekopplad och får som svar igen att dom kommer ringa upp.. men inte idag, för nu har dom som sköter det gått hem för dagen.
Ska det vara så jävla svårt att säga upp ett abonnemang när det är så lätt att teckna ett? Blir så förbannad på dessa svin. Trodde ändå
Telenor var ett hyfsat företag, men aldrig.
Mitt tips är att aldrig teckna ett abonnemang hos Telenor. Jag vet att jag aldrig kommer göra det, oavsett hur bra det låter.
Click to expand...