Dåliga omdömen är bra om någon sålt en produkt som är dålig. En blåsning på Tradera resulterar i avstängning. Borde vara samma här, där man lägger upp bevisen så andra ser och sedan kan admin banna om det äfinns bra bevis... tror det är större chans att någon lägger ett falskt omdöme än en falsk scammer tråd..
Jag menar att om jag tar betalt 7000 för en telefon utan att skicka den så ska jag självklart bannas och hängas ut om bevis finns. Ett negativt omdöme har inte samma effekt på en scammer som en tråd..
Hoppas att ni förstår mig. Skriver dåligt på telefonen.
Sen kan man ha som regel att tråden kommer att tas bort om man anklagar någon utan att lägga upp bevis.
Jag anser att oavsett om ni kommer att ha omdömen elker ej, så borde en scamner sektion också finnas.
Sen väljer ni ut ett par mods som sköter den sektionen. Hur simpelt och bra som helst...
Sen kan det bli spam i scamner trådar och då kan vi sätta en regel att endast TS, mods och andra involverade får skriva i tråden.
Att man ska anmäla det via PM till er blir endå en liten process och det kan drabba fler personer. En scamner ska alltid postas ut och varnas för så att inte fler drabbas.. lite så jag tänkte

Click to expand...