Ska leta upp det när jag kommer hem från jobbet.
Ha det du säger stämmer men den installerat inte alla appar du haft automatiskt som det jag försöker förklara gör.
Alltså med denna feature så installeras alla dina applikationer automatiskt utan att du ens behöver gå in i Market, lämnar du telefonen 5-10 min efter det att du uppdaterat till 2.3 så är Alla dina appar installerade utan att du valt något eller tryckt på något i marker och denna feature finns bara i 2.3 det händer inte i 1.6 , 2.1 , 2.2 endast i 2.3 däremot har jag varit med om i vissa fall händer inte hela tiden men att när du lagt in 2.1 att alla dina appar finns kvar i sektionen "mina appar" i Market men då har du fått installera allt själv och som sagt tror det har hänt 2ggr av de 100tals ggr jag gått tillbaka till 2.1 och det är inte det jag pratar om utan det jag pratar om är att alla appar installeras automatiskt och man får en fråga när man installerat 2.3 om man vill hålla sin enhet uppdaterad med google samt en förfråga om man vill återställa alla applikationer från ditt google konto med 1.6,2.1, 2.2 får man förfrågan om att hålla sin enhet uppdaterad med google men man får inte förfrågan om att google ska återställa finns applikationer i dom android versionerna.. Där av en gingerbread funktion.
FreeXperia!
Nothing is True, Everything is Permitted!