SE jobbar på förbättrad volym

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av elpapo, 16 aug 2010.

1. Stratan

Stratan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

...mina 2 cent kring debatten; problem eller inte med volymen:
    Med tanke på hur det låter från användarna som har detta problem så verkar det utom tvivel att det bara är på vissa (förmodligen väldigt många) som det är problem.

Själv har jag nedsatt hörsel och använder normalt hörapparater, men har inga problem alls (tack kära gud) med volymen i x10. Andra har normal hörsel men stora problem. Så vi som har felfria lurar skall vara glada och jag hoppas att SE åtgärdar detta för er andra!

2. elpapo

elpapo Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    92

MINA ENHETER

Men om jag tolkat er x10 användare rätt via andra trådar så har det blivit bättre ljud vid samtal nu efter ytterligare updates sedan 2.1 anlände?

3. Megasimon

Megasimon Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej jag har problem med min helt nya x10 som jag köpte igår har uppdaterat men de blev ingen skillnad och har provat att hålla den annorlunda men de blir inte mkt bättre ändå. Dock har jag hittat lite i service menyn då man kan testa allt på telefonen och då även ljudet i den lilla samtalshögtalaren och där är de högt så som man vill ha de men för någon anledning så är de mycket lägre fast de är på max när man har samtal med någon