Såg två filmer på bussen påväg till mor min, så skriver båda. Clash of the titans: 6/10 Började titta på filmen med förhoppningar om bra effekter och grymt ljud, jag fick vad jag ville ha och är helt klart nöjd med filmen. Men den kunde varit mer innehållsrik. Reign of assassins: 7/10 Kinesisk Martial arts-film. Värd att se, helt klart.
Ip Man Helt underbar film som är en baserad historia på en verklig person. Fightscenerna är helt underbara och om man tränat wing tsun eller wing chun känner man igen dem. För alla som uppskattar kung fu filmer är denna filmen ett måste och den får 8-9/10 av mig.
Måste hålla med dig. Det är en väldigt bra film. Finns en tvåa också, och även om den inte är riktigt lika bra så är den fortfarande sevärd.
Vanilla Sky. Hur bra som helst. 7/10 Skulle vilja se originalversionen "Abre los ojos". http://www.imdb.com/title/tt0259711/
Devil's playground Engelsk zombiefilm, helt klart sevärd om man gillar den typen av film. Känns som att det är poppis med zombiefilmer i England men jag klagar inte.. ( spelar RDR - Undead Nightmare nu med så ) Betyg 6/10
kom precis hem från bion, kollade på unstoppable.. RUSKIGT bra film, sjukt spännande, satt som en stel pinne i salongen... Denzel Washington är kung! 10/10 får den av mig.
Såg på Scott Pilgrim Vs The World nu i veckan och den var sjukt rolig, mycket mer än vad jag hade förväntat mig. Bra skådisar och en skön handling som inte gör så att man tröttnar på filmen, det händer saker hela tiden. Det är nog den bästa filmen jag har sett nu iår inom den här genren. Den får 10/10 .
The Sorcerers Apprentice - 6/10 Helt okej film, inget jag rekommenderar att se på bio dock. Handlingen är sådär, och lite små konstiga skämt här å var där det ska vara lite "allvarligt" Men många snygga effekter! Nicolas Cage har dock gått ner sig rejält i dom senaste filmerna. Senast han gjorde något bra var typ gone in 60 seconds
@andysign, Jag har inga större förväntningar på den filmen, drog ner den innan och ska se på den ikväll, får väl se ifall den är något att ha.. och som du sa nicolas cage har gått ner riktigt mycket i mina ögon x_X. over&out
hur var den? jag tror inte att jag kommer se den, känns som att den kommer _SUGA_..inte ens trailern såg bra ut, imo!
"The Nightmare on Elm Street" - Riktigt grym film! Helt klart bland de bättre filmerna av just denna genren. 7/10