Now you see me, kändes rätt så meningslös faktiskt. 5/10 42, fantastisk. 9/10 Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta
Iron Man 3 Fanns mycket jag gillade men nästan lika mycket jag tyckte sämre om. Ettan var bäst, sen Avengers, sen trean, sist tvåan. Skönt att se att de tog med en skådespelare som var bättre än RDJ de stunder han fick vara med (Ben Kingsley). Över lag helt okej underhållning, som vanligt med Marvel Pitch Black Det har ju sagts tidigare här (eller var det i sandlådan?) att Riddick är Vin Diesels bästa karaktär, och det tror jag ingen kan argumentera mot. Han är lite mer kaxig och inte riktigt lika iskall som i de andra filmerna. Grymt bra hur som helst, ser fram emot nästa! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
World War Z, 7/10 We're the Miller's, 10/10 Now you see me, 8/10 Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Pain & Gain Lite min sorts humor, ganska rolig faktiskt. Tycker det är sådana roller som Marky Mark gör bäst. Now You See Me Tyckte de tog i lite väl mycket med "magin" ibland, vissa saker kändes väldigt osannolika. Annars var den ganska bra. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
We're the Millers Igen. Såg den igår eller när det var. Lika bra rond 2! 10/10 Lätt den absolut mest underhållande filmen hittills i år!
Movie 43 - sjukt rolig film med betoning på sjuk. Identity Thief - Okej, småroligt ibland . Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
serie, Naruto Shippuden Episode 329 Two-Man Team http://www.narutoget.com/naruto-shippuden-episodes/ Det är så SJUUUUKT spännande just nu!! Trist att man måste vänta en vecka till på 20 min spänning
Pain & Gain 6/10 Helt okej, Redemption 9/10 gillade den verkligen. The Heat 8/10 väldigt rolig. (bio)
Har lite att välja på ikväll. World War Z, The Place Beyond the Pines, The Amazing Spider-Man, Behind the Candelabra och Star Trek: Into Darkness. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4