Frozen ground med N. Gage. Bra rulle, baserad på sann historia. 6 kameler av 10. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk 2
Dumma Mig 2 grymt bra film skrattade ifrån start till slut 10/10. Skickat från min LG-D802 med Tapatalk
Såg den på bio, herre gud så bra den var. Tom Hanks är helt otrolig. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Man of steel, förstår verkligen inte alls varför den fått så dålig kritik? Den var fan svinbra enligt mig Skickat från min C6603 med Tapatalk 4
Det är nästan så att man önskar att man pluggade mer teknik/matte eller vad det nu är som krävs, när man såg den filmen ;P för att ens ha en chans att jobba på google
Nja egentligen inte men det är rekommenderat att se första filmen. Den första filmen heter bara despicable me Skickat från min GT-N7105 med Tapatalk 4
The conjuring - 10/10. Väldigt sällan jag ser en skräckfilm som har story som fungerar men denna tyckte jag var riktigt bra. Samt att jag har nog aldrig ryst så mycket i hela mitt liv som jag gjorde till denna film även fast jag tyckte den var mild i skräckscenerna, mer story än skräck imo. Either way, full pott för att vara en skräckfilm. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk
Modig Jag blev glatt överraskad faktiskt. Påminner mig om Björnbröder fast med mor- och dotter relation. Väldigt fin!
Hm, jag har fått tips om att se denna film men jag är skeptisk till genren. Jag fullkomligt avskyr exorcism, anarkism och sånt shit. Jag kan gilla skräckfilm men inte ihop med exorcism och anarkism. Jag föredrar monster! Aliens for always in my (or nightmares)
Nu har jag äntligen sett den jag också. Tänkte beställa den men den säljs ju bara i US och UK. Kanske hyr den när den kommer till Sverige också (min käre far vill ha textat). Allt var inte nyheter för mig men en del fall var (trots allt efterforskande från min sida). Tillräckligt för chockera mig ännu mer. Stackars Tilikum och de andra späckhuggarna... Även om jag har svårt för att sympatisera med alla tränare så vet de tydligen inte allt. Mådde lite illa när anställda på SeaWorld stod och sa att späckhuggare blir ca 20-30 år och t.o.m. ÄLDRE i fångenskap. JÄVLA BULLSHIT! Samma jävla skröna kör KOLMÅRDEN med. Och fatta, jag köpte det också när jag var en liten snorunge. Fan vad arg jag blir!