förrutom Harry Potter dödsrelikerna Del 1 igår, så vare Mr Woodcock kvällen innan. Typ, 8/10 resp 4/10..
Sista filmen jag såg eller ser på rättare sagt ser på är Beck - Den japanska shungamålningen som går på 4:an just nu om det räknas som sista filmen du såg annars Toy story 3 i hd bra föra att vara barnfilm
Harry Potter dödsrelikerna Del 1.. Sickan j*vla mellanrulle.. Hände ju inte ett endaste skit... Nästan iaf.. Fast det verkar vara lite sk!tfilmsvecka.. Kollade på District 9 som jag tydligen hade hemma.. Den vart okay dom sista 30 minutrarna.. Innan dess så somnade frugan..
Green.Zone.2010.BRRip.720p.XviD.AC3-FLAWL3SS har laddat ner ett War movie pack, låg fan på 190 gb D: en del filmer att titta igenom, underbart.
Precis kollat färdigt på Full metal jacket, från 1987, helt underbar. Ska slänga på saving private ryan nu
Easy A High School-ungdomskomedi. Börjar egentligen bli för gammal för sådana filmer, men den var trots det ganska rolig. Mycket bra skådespelare. 7/10
kollade på Takers.2010.PPVRIP.XviD-WBZ igår. SJUKT bra film, riktigt spännande och välgjord, om du frågar mig. http://www.imdb.com/title/tt1135084/
Tyvärr är jag så enormt oimponerad av Paul Walker. Har inte sett någon film han medverkat där han gör en bra rollprestation. Dock har han haft andra aktörer i filmen som lyft upp den. Kanske får ta och se denna filmen
jag har också haft lite svårt för P Walker, men i denna filmen brydde jag mig inte så mycket, han gjorde ett bra jobb! sen tyckter jag även att det var lite cool att T.I var med i filmen, visste inte ens att han höll sig i filmbranschen.
Finns det någon "rappare" som inte gett sig in i filmvärlden? Men ska definitivt se denna då det ser ut att finnas en hel del bra skådisar som säkerligen kan bära upp filmen. Tack för tipset