The Conjuring (2013) Som misstänkt inte riktigt min typ av film (exorcism osv.) men den gick väl att se. Tyckte givetvis inte den var så bra som folk påstod fast det hade jag inte förväntat mig heller. Fick mig ett gott skratt av "Based on a true story" however.
The Wolverine, 4/10, Dålig, förutsägbar... Inget vidare alls. Det Enda som ger den en 4a är lite coola grejer och sexiga skådespelerskor
EDIT: Såg jOBS. Den var sevärd. Störde mig på hans gångstil bara, gick Steve Jobs sådär på riktigt? Kändes lite överspelat.
2 Guns - 7/10 Precis vad jag förväntade mig. Kändes lite som Departed fast utan det djupa och med mer action. Kanske bara jag... Life of Brian - 8/10 Klassiker Wolverine - 7/10 Effekterna gillar jag. Handlingen var väl sisådär men jag fick det jag förväntade mig.
Elysium 2013 Matt Damon, Jodie Foster m.fl. Vet ej om jag kan rekommendera denna. Överlag lågt tempo och knappt tillfredställande. Jag hade hellre sett ett annat motiv som driver huvudpersonen att ta sig till Elysium. 5/10
Prisoners - En bra thriller. 8/10 The counselour - Vet inte riktigt vad man ska kalla den, drama!? Kändes så, 6/10. Helt ok!
The Wolverine Tyckte den var ganska bra faktiskt. Man får ju ta den för vad den är Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Jobs. Betyg 2/10. Blev riktigt besviken över filmen. Framförallt när många säger att den är så bra... :banghead: Helt otroligt seg film. I princip inget om Jobs mer än lite på ytan. Lite och då menar jag lite historia om Apple. Har ni funderat på att se filmen så tycker jag att ni ska se Pirates of Silicon Valley istället. Mycket mer historia Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Batman The dark knight ikväll hos brorsan.. De är väl fjärde gången jag ser den eller nåt men hans grabb älskar batman så vi fick härda igenom. Rätt okej film dock inte min favorit