Prisoners här med, Den var riktigt grym, 10/10 även fastän jag tyckte att Jake Gyllenhaal var ganska kass i rollen som ledande polis, Jag hade hellre sett någon annan, typ Nicolas Cage http://www.imdb.com/title/tt1392214/?ref_=nv_sr_1
Deep Rising (1998) Måste ju se allt med monster som jag kommer över. Halvroliga monster och inte sådär jätteintressant story. Det vanliga alltså. L.A. Gigolo (2009) Inte alls tokig men oväntat slut. The Thing (2011) När jag upptäckte The Thing från 2011 trodde jag att det var en remake så övervgäde om jag skulle se den eller ej (gillar originalet från 1982). Först när jag läste att det var en prequel blev jag intresserad av att se den. Den var faktiskt helt ok, gillar norrmännen och hur de knöt ihop slutet med originalet.
Trött på cage, precis som Jason Statham mfl lyckas de skapa de mest förutsägbara filmerna. Man vet att oavsett vad så vinner alltid huvudpersonen till 100%. Därför var Prisoners bättre och därför tycker iaf jag att Jake Gyllenhaal gjorde ett bra jobb. Inte för att han tidigare vart sämre Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
The World's End. Ja, den kanske får 10/10. Eller 9/10. Simon pigg och Nick Frost tillsammans igen. Hur kan det inte bli något annat än kung. I'm Gary fucking King. Sent from my C6903 using Tapatalk
Hunger Games: Catching Fire 7/10 (Saknade lite väl mycket från boken) Carrie 6/10 (Helt ok, kanske lite mycket USA-High School Movie känsla) Båda på bio
We're the Millers. Rolig film som full mig i smaken och Jennifer Aniston är sjukt tight 4 av 5 toasters Sent from my LG-D802 using Tapatalk