Prisoners 9/10 Lite för lång bara. Vissa filmer påverkar mig rejält och denna var en sån, kan inte förklara hur jag känner, känner mig tom på något vis SM-N9005 via Tapatalk 2
Philomena Visar hur religion kan vara oerhört tragiskt, samtidigt som människor kan tänka annorlunda. Var dock lite långdragen ibland. Bra film dock. Rekommenderas. 7/10
Dark Shadows, 2/10. Va? Skapligt skum och inte bra film. Förväntade mig mer av Depp! Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Thor - The dark world. På bio i 3 dimensioner. Riktigt märklig film men riktigt bra också Jag ger den 8/10 hammare (Not: har inte sett de innan men det funkade bra ändå tyckte jag) Sent from my Ramos W27Pro using Tapatalk 4
Fick sambon att se alla tre tillbaka till framtiden nu under två dagar. Hon tyckte dom var riktigt bra. Dags att bearbeta på nytt så får vi se om jag lyckas få henne att se samtliga star wars... Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Insidious chapter 2. Riktigt underhållande och spännande skräckfilm 7/10 spöken får den. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Riddick - 6,5/10 ormar mja.... inte mycket för Alien-liknande filmer, typ. Men den var ju väldigt spännande iaf, även fast den var rätt förutsägbar
flags of our father 7/10 Letters from iwo jima 9/10 Fantastiska historiska krigs filmer skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
The hobbit, grym rulle som förväntat. 9/10 kameler. Filmstaden Täby, 9/10 kameler sen dom byggt om. VIP-stolarna 9/10!
De dansande andarnas skog. 8/10 bushmän Speciell film. Såg på Hagabion också, bara det en upplevelse :-) svårt att betygsätta men som ett "porträtt" som den ju var var den riktigt bra. Sent from my Ramos W27Pro using Tapatalk 4