Senaste filmen jag såg klart var Sagan om ringen, konungens återkomst i typ 2003 när jag var i Bangkok (ja jag ogillar film och tv )
också klämde jag de andra, två dagar, två filmer Thor - Började lite B tyckte jag men blev bättre. 6/10 Hammare. The Avengers - Den var ju rätt bra, kul att de fått dit lite andra gubbs också! . 7/10 Hammare. ...sammanfattningsvis kan sägas att detta är ena riktigt bra popcorn-rullar. Någon jag måste påpeka dock nu när jag sett alla tre på en vecka är att det är väldigt liknande koncept i alla tre. Lite dålig fantasi kanske, rekommenderas inte att se dem i rad
Måste ju skryta lite om Hundraåringen. Min gamla granne, en kille som står familjen mycket nära är med i den.. vet dock inte vem han spelar haha Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
The World's End - 8/10 Jag älskar Simon Pegg och Nick Frost. The World's End var nästan lika bra som Hot Fuzz tyckte jag, fantastisk humor med djupare mening och bra story bakom.
The Ides of March - 7/10 Jag har alltid haft en man crush på Ryan Gosling men inte sett Ides of March tidigare. Första filmen jag sett som George Clooney regisserat, och jag gillade det. Men jag kunde inte låta bli att undra vad allt var bra för, varför fick man se och veta allt det där och sen bara lämnas med det? Oavsett så tycker jag om sådana filmer där man får en inblick i en värld man annars aldrig kommer nära, och det amerikanska kampanjandet är en av de knasigare världarna. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Walking with dinosaurs - 0/10 Så otroligt dålig. Sambons pojk på 9år försökte somna under filmen för att den var så kass. Det kändes som dom tagit en dokumentär film från BBC och lagt på röster.
Lone Survivor 2013 9/10 Den känndes ganska värklighetstrogen, vilket gör att den får högt betyg. Gillar slutet på filmen (tänker inte spoila den)
R. I. P. D - rätt risig M. I. B kopia (självklart med vissa skillnader). 4/10 Sent from my C6603 using Tapatalk