Nightwish (Imaginaerum). Väldigt speciell film, jag gillar ju bandet så det var ju ett extra plus, annars kanske ingen hit. Finsk hårdrocksmusikal aktig fantasybarnfilm jag tyckte den var rätt ok iaf som sagt. 6/10 snögubbar The Mortal Instruments - City of bones. Skön film, väldigt udda, lite bristande hanling ibland men annars bra. 7/10 demoner
Immortal instruments. Inte sett en sån dålig film sen 2009 om jag inte missminner mig. Fy helvete, bör få en medalj för att jag såg på hela med. Vilken jävla smörja, precis som de har försökt fått med trettio olika filmer i en. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Cocktail - 6/10 Borde sett den här innan jag gick min bartenderutbildning, då hade jag satsat mer på flairingen 2 Guns - 8/10 Positiv överraskning. En actionkomedi som inte är tramsig och cheesey utan har handling och hyfsat manus. Bra skådespelare givetvis. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
The Wolf of Wall Street. Riktigt bra film. Skulle vilja säga att det är DiCaprios bästa roll hittills. 9 börstips av 10 möjliga Sent from my C6903 using Tapatalk
Håller med, såg den igår. Fantastiskt bra film från början till slut. 8.5/10 Tom Hanks gör rollen otroligt bra
O Den var grymt bra. Såg the butler igår. Även den var grymt bra. Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Är den väldigt patriotisk? Jag har väldigt svårt för filmer som är rena reklamen för hur underbart USA är som land...
Kanske lite när Navy Seals kommer in i bilden, men inte så man har ont av det..Navy Seals är ju överbrutala även i verkligheten
Men det är ju förväntat att dem måste göra en räddningsaktion ju se White house down... där snackar vi patriotisk film
Captain Phillips, 8/10. Sista scenen är en sån som bara tom hanks kan göra så jävla bra Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Frankensteins Army, överraskande bra film med väldigt cool monsterdesign. 7/10 zombots Skickat från min LG-D802 via Tapatalk