Wolf of Wall Street 10/10 herr jäklar vilken rulle, måste bli DiCaprios första Oscar för den, sjukt nog, ikväll blir det mer di Caprio med blood diamond 9/10 på den skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Stor chans att dom skulle ha den. Den sidan har ju tappat det helt. PublicHD lär få upp den snabbast, som alltid.
Håller med helt, en briljant rulle och det vore konstigt om inte Di Caprio får en Oscar för sin insats. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Prisoners Prisoners, riktigt bra och spännande film. Mitt betyg 8/10, sambons 10/10. Rekommenderas starkt
Wolf of Wallstreet 10/10 Inget att anmärka på. Lång som fan men aldrig tråkig. Leo är kung i rollen och alla runt omkring, typ Jonah, storspelar också. 100-åringen 8,5/10 Fan inte mycket att klaga på här heller. Bra effekter (ovanligt i en svensk film) och fantastiskt skådespeleri av Robert. Ett par saker störde mig som vanligt i svensk film men den är lätt värd en 8:a. Gravity 1/10 Vet inte ens vad för betyg den är värd egentligen. Stängde av skiten efter ett tag. Verkligen ingen film som tilltalade mig. Sen gillar jag inte direkt Bullock heller vilket väl inte hjälpte eftersom som jag förstår det är hon i fokus så gott som igenom hela filmen. The Campain 7/10 Bara underbar.