Gone Girl Lätt en av de bästa filmerna 2014, med ett slut som gjorde mig så jävla frustrerad att jag nästan ångrade att jag ens sett filmen från början.
Instämmer om Gone Girl. Jag är väldigt kritisk till denna typ av svulstigt bestsäljarfilm men denna är läskigt bra. Åtta av tio vuxenpoäng!
Får gå mot strömmen om Gone Girl. Första timmen var otroligt spännande men sen blev resten av filmen helt och hållet bortkastad tid. Fruktansvärt dålig film med ett förutsägbart slut efter första timmen! Synd att låta talanger som Trent Reznor och Atticus Ross slösa tid på soundtracket. De kunde fått göra ett till något bättre istället.
Såg den för ett tag sen och satan i gatan så bra den är! Det slutet. Alla vändningar. Riktigt satans bra!
Verkar inte bara vara jag som prisar den om man tittar på de senaste inläggen [emoji4] Ben är vansinnigt bra.
Haha, du var inte svårövertalad [emoji6] Det är en sådan film man bara vill se en gång. Slutet och alls vändningar är för avgörande.
Ja vad säger man [emoji6] Absolut är det en sevärd film om man tycker om David Finchers skapelser (personlig favorit Se7en) men både jag och sambon tyckte samma att filmen inte var speciellt bra efter ca en timme (vilket inte brukar hända att vi tycker samma om filmer). Skådisarna är duktiga och hela produktionen syns att de plöjt ner pengar. Så Ben gör bra ifrån sig. Se den som Dirk säger [emoji1]
Jag blir ganska avtänd när någon skriver att man listar ut filmen efter en liten stund. Jag brukar nämligen ofta finna mig i den situationen.. Men jag ska ge den en chans som ni båda rekommenderar
The Equalizer - http://www.imdb.com/title/tt0455944/ Inget unikt men Denzel Washington är stenhård i denna