Birdman 2 - 4/10 Förstår inte vad som skulle vara så bra med filmen. Är väl för att man inte är sofistikerad eller är mogen eller vuxen eller något kanske, eller inte. Kan tänka mig om man fick vara Kristina Lugn för en dag och titta på den så skulle den vara ett mästerverk. Såg även Nightcrawler som får 6/10.
Har i helgen sett samtliga The Hunger Games filmerna som hittills släppts. Ger dom ett gemensamt betyg på 4 / 5 mockingjays
Såg precis Theory of Everything, filmen om Stephen Hawking. Tycker det var en riktigt bra film och absolut sevärd!
The amazing spiderman 2. 6/10 källarspindlar Hmm. Första 20 minutrarna trodde jag det var en barnfilm jag hade hittat, otroligt fjantigt och utan känsla. Men det blev bättre, typiskt tema, elsnubben var ju ball. Också mot slutet av filmen fjantade det till sig igen. Kan inte ge den mer än 6.
Hercules, Versionen med The rock i huvudrollen och jag trodde att den skulle vara episk men blev besviken, den var mest "Meeeh" Den får 3/10 tack vare snygga brudar
Birdman, Den var riktigt bra men inte vad jag förväntade mig ( har inte sett nån trailer innan eller nåt) Jag satt och förväntade mig en superhjältefilm men så fick jag se en dramafilm om en deprimerad skådespelares försök att bli stor igen. 8/10
Into the Storm Använder varenda filmklyscha i boken med ett par halvdana tornados i mixen. Otroligt förutsägbar och simpel. Betyg: 1/5. Skräp.
4 senaste BECK filmerna Tycker dom har helt tappat känslan, mindre action! Rena sömnpiller. Gamla beck filmerna var mycket bättre.