Fantastic 4. Vad som börjar ganska intressant växlar efter ett tag om till en av de sämsta filmerna jag någonsin sett med ett riktigt sunkigt slut. Något måste gått riktigt snett någonstans på vägen. 1/5.
Boy 7 - Sam är en ung grabb som har en talang för programmering. Han blir lurad att bryta sig igenom försvarets brandväggar och blir tagen för det. Istället för att hamna i finkan slussas han till en skola för begåvade ungdomar, men allting visar sig inte vara som det gavs sken av. När vi träffar Sam första gången vaknar han upp på tunnelbanan utan något minne och med näsblod. Tillsammans med sin sidekick Lara försöker han lösa mysteriet. Holländsk produktion som är värd 6 av 10 datachipp.
Shutter Island Att jag inte tagit mig tid till denna tidigare alltså. 8/10 Cubic Rätt fet och mörk film om framtiden. Gillar det. Christian Bale är inte fel heller! 7/10 Self/Less Mja. Funkar att slökika på, varken bra eller dålig. 6/10 Funderar att se Mr Nobody med Jared Leto ikväll. Någon som sett den? Värd att se? :-)
Cubic är jävligt bra, kolla in The Machinist även den med Bale. http://m.imdb.com/title/tt0361862/?ref_=m_nmfmd_act_24
Jag hade föredragit utan 3D eftersom jag inte kan se det men tiden den sändes passade bättre. Det var en av årets bästa filmer helt klart.
Instämmer. Tycker också om ettan. Dylan O'Brien är en duktig skådis (typ den enda genuint duktiga i Teen Wolf).
Åh, District 9. Jag var nära på att stänga av den i början men när man väl kom in i den (och gav den en chans) så var den riktigt bra.
Vacation, en spin-off av den gamla anrika Ett päron till farsa-filmerna. Hjärndöd humor och tidsmissbruk. Styr undan om det inte är på liv och död att ni måste se en film