Ip Man 7/10 Skum plot men fina effekter, fightscener och skådespelare. ska se tvåan innan jag lägger en mer genomgående "recension" på dem.
Carlos grymt bra rulle ger den 8.9 om ni inte sett den så gör det Sent from my Nexus S using Tapatalk
kikade på 127 timmar med james franco i huvudrollen baserad på riktig händelse,aron ralston ramlar ner i ett stup och får en sten som kilar fast hans arm,han amputerar armen med en slö fickkniv skit bra film!
såg precis på Vanishing.On.7th.Street.2010.PPV.XviD.AC3-DiNKY inte så bra film, blev besviken på slutet. 4/10
hade maraton förra kvällen, blev: strange wilderness super troopers pineapple express och sist Fear and Loathing in Las Vegas
Kollade på Ip Man 2 igår. Skriver samtidigt om ettan. Välgjorda fighter men lite typiskt asiatiska effekter och skickliga skådespelare. Var trevligt att se dessa filmer så att man fick lite mer inblick i vem Ip Man var, men självklart taget med två nypor salt IOM. Dramatiseringen av det hela för att göra en intressant film. Jag tror att denna filmen har givit en liten extra skjuts upp i eftertraktad-listan för huvudrollsinnehavaren. Rekommenderar dessa filmerna för er som gillar martial art-filmer. De håller hög klass. 7/10
Jag kollade The Tourist med J.Depp & A.Jolie igår njaaaa, den får nog bara 6/10 den var ganska trög tyckte jag Men herr Depp skulle jag kunna dejta