Jag har ännu inte sett någon film som kommer upp i 10/10. Jag såg "eternal sunshine of the spotless mind" och den var en riktig höjdare. 6/10. En av de bättre jag sett.
Daybreakers Människan håller på att bli utrotad av vampyrer. Till följd av detta svälter vampyrerna. Något måste göras! 6/10 PS. Köttigt!
From Paris with love 8/10 Raging Phoenix 5/10 Såg båda filmerna igår. Den sistnämnda är bra speciell och rätt knepig som alla asiatiska filmer, hehe. Den första är riktigt schysst. Jag vill ligga med Travolta tror jag nog
The Last Castle Handlar om nån amerikansk general blivit dömd och sitter i fängelse. Han och alla andra fångar gör uppror och äger sönder vakterna 7/10
Inte den senaste filmen jag såg men väldigt bra är "The Rock", filmmusiken är underbar. http://www.imdb.com/title/tt0117500/ Det handlar om att några amerikanska militärer som tar över Alcatraz och hotar med att spränga delar av USA på grund av sitt missnöje över regeringens insatts. Intro: http://www.youtube.com/watch?v=0Z176N5lh7w&feature=related
Clash of the Titans. Ja, det här var ju ingen höjdare. Jag antar att om man är riktigt uttråkad och vill se en massa övernaturlig action med monster och gudar och annat trams så duger den kanske. Jag ger den 5/10. Sam Worthington är ok dock. Har bara sett honom i den här och i Avatar, men han gör inte bort sig på något vis. Kanske är han en framtida actionstjärna.
+1 på den! Men jag skulle kunna ge den någon poäng till, kanske till och med två till. Beror ju på ens personliga syn på skalan. How to Train Your Dragon Kul, trevlig och mysig film Dock så gillar jag verkligen inte rösten till huvudpersonen... 8/10 pga mysfaktor, enkelhet och skotsk engelska!
Blev tvingad att se Mamma Mia härom dagen. Sämsta skitfilm jag sett på länge. Att den får mer än 1 i betyg beror på att man känner igen låtarna och en av alla covers är okej. Betyg: 2 av 10. Håll er borta!
Jag känner en del som tycker Mamma Mia! är bra. Det är smaksak det där. Själv har jag inte sett den, och är inte så intresserad. Igår såg jag Wall-e eller vad skiten hette.
Såg senaste Beck-rullen förra veckan. Var helt ok som med de flesta Beck-filmer, vore fel att påstå att det är årets rulle dock. Tog inte lång tid innan jag hade listat ut hur den skulle sluta. Följer den där klassiska mallen för hur man jagar en seriemördare rätt bra.
Jag antar att du menar Levande begravd och kan bara hålla med. Förutsägbar och slutet var nästan en kopia av slutet på När lammen tystnar. Helt ok som tidsfördriv men inget jag har lust att se igen. 6/10
Jag har sett två Beckfilmer. Mannen på taket, absolut i världsklass. Sedan någon från -97 tror jag. Med min gode vän Peter som polisinspektören. Den tyckte jag var värdelös.
Life En film om en skojare och en bankkassör som blir oskyldigt dömda till livstidsfängelse 1932. Jag blev rörd eftersom den påminner en om att det verkligen finns folk som har fått sitta hela sina jävla liv fast de är oskyldiga.
Jag velade lite mellan 5 och 6, men det blev 5 till slut eftersom jag kände att jag inte har något behov allt av att någonsin se filmen igen. Vanligtvis brukar jag kunna tänka mig att se om filmer om de är på 6+, om humöret ininner sig.
Ice Age: Dawn of the Dinosaurs och jag ger den 9/10 för det är så störtsköna kommentarer. Dock såg jag den på engelska då jag tycker det är roligare skämt.