Nackdelen med trakt är att de inte finns någon officiell app.. Men skulle suga att behöva använda två tjänster. Tror ändå det lutar åt trakt då det syncar med plex. Är rätt smidigt att allt sköter sig själv.
Vampire's Kiss (1988) Detta kan vara filmen med störst Cage-faktor av alla Nicolas Cage-filmer, källan till Cage-memen vi alla sett, samt det episka klippet nedan. Vad handlar filmen om då? Nicolas Cage spelar en förläggare (tror jag) som raggar brudar i 80-talets New York. En natt träffar han en kvinna som biter honom, varpå han sakta förvandlas till en vampyr. Eller så är allt bara inbillning och han sjunker sakta ner i galenskap. Mycket underligt, mycket underhållande, väldigt mycket Cage. Rekommenderas.
American Murder: The Family Next Door (2020) - IMDb Fy fan! Nu är jag riktigt upprörd och ledsen! Hur kan en människa vara så hemsk!
Satte mig ned igår med dottern och kollade på The Wiches! Läste en del Roald Dahl som grabb så det kanske spelade in. Små förväntningar men den var helt ok, mycket tack vare Chris Rock's röst genom filmen. Super bra tyckte fröken 9år. View: https://youtu.be/9nlhmJF5FNI Roald Dahls Häxorna (2020) - IMDb Kul film för de inte allt för små så här i Halloween tider!
Såg Midway: Midway (2019) - IMDb Ger den nog tre av fem stjärnor. En del stridscener ser ut lite för mycket som ett TV spel. Men i övrigt en rätt gedigen film. Mycket bättre än Pearl Harbor från 2001 i vart fall.
Greenland. Väldigt bra handling... men...med en sådan bra handling hade de kunnat göra väldigt mkt mer..känns som de kom halva vägen iallafall... tror de hade behövt en större budget... men sevärd...
Barnslig? Ja visst men nostalgi och passar bra en dag som denna när blandade åldrar ska se på film. 4/5 från mig!
https://m.imdb.com/title/tt1663202/ The Revenant Jag vet inte vilken gång i ordningen jag såg den men den är så jävla bra. Har ni inte sett den så se den! 5/5
Min sambo startade den häromdagen och vi stod ut kanske i 15 minuter innan vi stängde av skiten! @msandstedt Du måste ha tagit droger eller skrivit ditt inlägg under pistolhot...
För mig var det mycket nostalgi efter att ha sett alla de gamla filmerna när begav sig. Recentiorerna är ju rätt ok ändå.