Gav "Everything Everywhere All at Once" en chans igår.. gissar att jag inte var pigg nog för de vart att stänga av efter halva Ny chans vid annat tillfälle. Igår vart de även att se Lightyear Klart välgjord och sevärd.
Kollade in nya Thor rullen på amazon, stängde av efter 30 min. Bland det sämsta jag sett från Marvel 1/5 hammare
Senaste Pinocchio filmen på Disney+ Hade riktigt låga förväntningar efter alla dåliga recensioner, och tyckte att den var "helt okej" Finns ju betydligt bättre remakes av Disney på sistonde. Det är mycket man inte minns från när man själv va liten, blev sugen på att se om orginalfilmen nu
Tittade också på den, men tyckte inte den var så dålig som 1/5. Mitt betyg blev 3/5. Tittade färdigt på filmen.
Bullet Proof Är nog villig att säga att de var bland de tråkigaste jag skådat.. Stängde av efter att jag tom glömde bort att den rullade på i bakgrunden. Ger den 2 av 10 bullets Bullet Proof (2022) - IMDb
Grävde fram Divorcing Jack i DVD-arkivet. Irländsk galenskap från sent 90-tal, fortfarande mycket underhållande.
Elvis på HBO Max, tacksamt att den finns att streama där när den kostar 199kr att hyra idag på andra ställen, hur var den då? Helt ok, intressant att få bakgundshistorien betyget är 7,5 på IMDB och det kan jag hålla med om. Elvis (2022) - IMDb
Interceptor, Netflix. Googlade för att se om de fanns tips på sevärt, denna var en av dem, och jag ger den ca 3 av 10 tumnaglar https://www.imdb.com/title/tt14174940/ The Guilty, Netflix Även denna fanns med på listan under sevärt, och sevärd var den, om man har svårt att somna haha Ger även denna 3 av 10 tumnaglar The Guilty (2021) - IMDb
Bandit Den går på imdb under "crime / drama / thriller" men finner den nog mer som "komedi" Klart sebar, vet ej när den dyker upp på olika plattformar. Ger den 6 av 10 mjölkpaket Bandit (2022) - IMDb
Thor Love And Thunder Vet inte om man var för kritisk, men stängde av efter ca 7 minuter. Thor: Love and Thunder (2022) - IMDb
om jag får spoila lite, så kommer du snabbt uppdaga om vi har samma smak.. Denna påminner, iaf inte i början, för 5 öre om ordinarie Thor, mer som ett mellanstadiedisco..