The Fall Guy Kan inte ge den ett komplett betyg då jag stängde av efter ca 50 minuter då jag fann den ofantligt tragiskt tråkig. Men, är snälll och ger den 2/10 då den lockade tillräckligt för att påbörja uppspelningen av den. The Fall Guy (2024) ⭐ 7.0 | Action, Comedy, Drama
Roadhouse 2024 5/10 får den. Tyckte den var sådär med mediokra skådespelarinsatser från vissa håll och rätt tunn story. Går att kolla på om man inte har något bättre för sig Road House (2024) ⭐ 6.2 | Action, Thriller
Dune 2 av 5 Uselt manus med uppenbara snodda delar av storylines, helt onödigt infällda "snygga" bilder, extremt långsam "story, fräsig musik och skådisar som ligger på borderline B-A. Stängde av när det var 1 timme kvar och inget vettigt eller förklarat alls hade hänt.
Kände mig lite vissen igår och och slumrade mig igenom infinity war och end game. Är väl ändå dom bästa filmerna som marvel gjort, eller är det kanske bara det om man har sett allt som lett upp till dom?
Alien Romulus - började så otroligt bra, sen typ 2/3 in så kom allt jag inte gillat från alla filmer efter Aliens tillbaka och den spiralade ner till medioker. Sad.
Capten Amerika den senaste. Ganska mehh. 3/10 Predator Killer of Killers. Den var förvånansvärt bra 8/10
Har sagt att jag absolut inte skulle se denna filmen men gav efter igår. The Crow - 2024. Givetvis totalt usel rätt igenom. 0/5 undvik till varje pris! Enda positiva var att Joy Division - Disorder spelades i filmen. Rekommenderar att se originalet som är en riktig kultklassiker istället med ett soundtrack som är riktigt bra.