Hon var ju rätt småporrig, filmen i sig var redigt "Charlies Angels"-lik.. Jag gillade den. Inte jättestarkt, men 7/10 för tjejerna + fightscenerna, storyn var lite halvt... Min senaste film: Rio. 8-9/10, ska låta min dotter få avgöra med.
The Italian Job Hämnd i filmer är alltid trevligt, och blandat med en bra och fartfylld film så blev det något bra utav det. 8/10
Wall-E. En av mina absoluta favoriter i kategorin "feel good"-filmer. Har nog sett den ett tiotal gånger vid det här laget. Den har en del svackor när de är ute i jyyyymden och autopiloten får fnatt, men på det stora hela så är den mycket bra. 8/10.
Den senaste jag såg va Unknown Den får 5/10 Den är inte alls dålig, men man blir inte riktigt gripen i handlingen tycker jag. Igår såg jag The Hit List Den får 6/10 Lite mer spänning och gripande än Unknown.
exakt mina tankar om den filmen... fast kanske inte småporriga utan asporriga... t.o.m. frugan gick igång på dom... storyn var ju inte ens lite schizad...
Nä fyfan, jag tyckte den filmen var riktigt jävla b, jävligt kass mao. Ont: The Sorcerers Apprentice 10/10 Riktigt bra film, se den!
American History X Den var sådär. Hela den där rasseparationen är så uttjatad. Svarta och vita ska kunna leva tillsammans, inte åtskilda. 3/10
Hehe den bästa filmen du sett i hela ditt liv ska få 10/10, inte en "mycket bra film" men eftersom du öser kritig på en film jag annars snabbt hoppas över bara för titeln är så jävla löjlig så får jag väl ge den en chans och Hyra den....
Du missar absolut inget om du hoppar över Last Airbender. Filmen är en riktig soppa, knappt värd tiden det tar att se den. Ännu ett steg nedåt för herr M. Night Shyamalan, som började på topp med The Sixth Sense och sedan har arbetat sig stadigt nedåt. Som en kul referens, imdb-betyg på M. Night Shyamalans filmer: 1999 The Sixth Sense (8.2) 2000 Unbreakable (7.3) 2002 Signs (6.9) 2004 The Village (6.5) 2006 Lady in the Water (5.7) 2008 The Happening (5.1) 2010 The Last Airbender (4.5) On Topic: Senaste filmen jag såg: Take Me Home Tonight (2011) Betyg: 6/10 Medioker komedi om loser som inte hittat sin plats i samhället. För att imponera på sin crush från High School så ljuger han ihop att han jobbar på en bank och sen går allt utför under en ödestigen natt. Jepp, vi har sett allt tidigare och dessutom bättre genomfört. Men det som denna filmen har som inte andra filmer har är ett magiskt soundtrack från 80-talet. Så den får lite pluspoäng på det.
Om man kollar på rottentomatoes vad The Last Airbender har fått för betyg så ser man att den blir helt bashad. The Last Airbender - Rotten Tomatoes
Jag tyckte faktiskt den var rätt rolig. Har gillat Topher Grace sen That 70's Show gick på TV4 och Teresa Palmer är hur snygg som helst. Sen som du skrev så är ju musiken helt underbar. Sent from my Xperia Arc using Tapatalk