Allt. De spenderade vad? 3 år med filmen och vad exakt vad spännande / bra med den? Föregångarna var ju tusen gånger bättre. Var ju princip 3st fighter som var minimala om man jämför med de tidigare filmerna.. Besviken blev jag
Filmen var bra, men inte lika bra som föregångarna. Det var också tråkigt att filmen handlade mest om Jack Sparrow.
Filmen var bra, men inte lika bra som föregångarna. Det var också tråkigt att filmen handlade mest om Jack Sparrow. Jag skulle vilja se att Davy Jones återupplevde för hans dialekt var riktigt jävla nice.
Frozen Började starkt och de första ~40 minuterna var riktigt bra. Sen började man stapla klyschor och misstag på hög och gjorde det sjukt enkelt för sig. Jag blev besviken. 5/10, för den bra starten.
Fast Five - 10/10, hands down. Dog efter 3'an princip när de drog in alla nya skådisarna så sket i att kolla på 4an men damn boi, 5an var off the charts. Riktigt grym film, helt klart sevärd.
4:an var ju där det började bli bra igen efter katastroferna med 2:an och 3:an. Har dock inte sett 5:an, tänkte köpa mig den när den släpps...
Synd bara att hon är så helvetiskt benig. Vacker är hon men hon skulle kunna lägga på sig en 10 kilo.
Little Children gillade den väldigt mycket, och Ronnies date är något som kommer sitta kvar i minnet länge.
Jasså? Jag har länge funderar på om jag ska "köpa" den... jag är svår att roa så jag hoppas på ett skratt eller två annars är du skyldig mig 189kr