Horrible Bosses - väldigt smart och bra komedi, bästa jag sett på länge. 9/10 Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
Kung Fu Panda 2 (...) Sorglig, flickvännen grät nästan, jag tyckte den var lite rörande dock. Slutade inte som jag ville. 7/10
Haha gött med klassiker .P Jag jobbar på StarWars the Saga inne på sista nu. Först denna gången jag ser hur bra de flyter på mellan 3:an och 4:an Sweet
Jag skulle kalla Drive för en av årets absolut bästa filmer. Men om man inte uppskattar en lite mer lågmäld film med en schysst story före action och explosioner så är den inget att se...
Smaken är som baken Jag tyckte den var alldeles för seg och innehållsfattig med dålig story och knackiga skådespelarinsatser. Men det är vad JAG tycker. Såg däremot nyligen "The Way Back", som också är lite seg, men jag gillade storyn helt klart. 7/10 får den av mig: The Way Back (2010) - IMDb
Tenacious D - Världens bästa rockband (2006) - IMDb Såg den igår och den får bannemig en 9/10. Den är helt grym och i en klass för sig. Jag har hittills inte sett en enda Jack Black-film som varit dålig. Han är en grym skådespelare.
Kung Fu Panda 2(6/10) Ganska bra familje film men det är ingen film som jag själv velat hyra Sent from an unknown Android device using Tapatalk
Såg Tintin i 3D igår på bio. Man måste ju se den bara för att den är helt revolutionerande inom animerad film, ibland kunde jag knappt se att det faktiskt var animerat och inte "på riktigt". Att se den i 3D var helt onödigt och gjorde bara ont i ögonen, med så få 3D-effekter som den innehöll går du inte miste om något om du ser den som vanligt. Storyn är kanon, rösterna är klockrena, den är fartfylld och rolig och precis lagom lång. Vissa scener är kanske lite väl barnvänliga och känns som man nästan lämnar känslan av att vara verklig trots att den är animerad - när det blir så barnsligt/familjefilm tas man lite brutalt ner på jorden igen och inser att det faktiskt inte är verkliga skådespelare. Det är mycket synd, jag tror det hade varit en ännu större succé annars. Hur som helst en fantastisk film, ett måste! 7,5/10