Bridesmaids Usch, skriver mest för att varna Nämen ok chickflick - sålänge man vet om det är en chickflick då är de väl ok
Grymt stort i-landsproblem!! Va ska man se en som en skön söndagsfilm? Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Förut var mods ganska tydliga med att det inte gillades men de har inte sagt något på sistone om det.
jahaop.. knasigt ;-o det skulle väl vara en helt annan sak om man länkade till torrentsidor osv, men nu är det ju bara ett filmen +releasegrupp .. ^^
Atonement äntligen sett klart, kan man relatera till den är den grymt bra trots att man inte ser explosioner nånstans. 9/10 Sent from my Desire HD
Tintins äventyr: Enhörningens hemlighet (2011) - IMDb Såg på bio i 3D (engelska), bättre än vad jag trodde! Enda att klaga på är att vissa scener spårar ut lite för mycket! Dock väldigt kul med Haddocks alkoholberoende Benjamin Buttons otroliga liv (2008) - IMDb Tänkvärd film, väldigt lång men bra! The Change-Up (2011) - IMDb Ja, vad ska man säga. Jag tycker den är sevärd. Truman Show (1998) - IMDb Helt klar sevärd! Hämnden (2010) - IMDb Bra film. Lite ovanligt att Persbrandt spelar snäll Horrible Bosses (2011) - IMDb Rätt störd film men absolut inte dålig. Retreat (2011) - IMDb Ingen höjdar-thriller men Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Your Highness, komedi. Get him to the greek, komedi. Fan kommer inte på några andra... Längesedan jag kollade film.. Men :/ Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
tack för tipsen, komedi får de bli imorgon då I veckan såg jag Inception Bluray, helt ok rulle men absolut inte i klass med Matrix som så många skriver. Såg även Source Code, riktigt spännande!
My Name Is Khan (2010) - IMDb Oerhört bra film! Fixa gärna sub också då det förekommer lite indiska ord. 8 av 10 robotar.
Sucker Punch - Skitkass, se den inte. Skitcoola actionscener men hopplös story. Wriscutters - A Love Story - Skitbra, se den! Inga direkta effekter, lågmäld men oj vilken fantastisk film Children of Men - Jag är kluven. Bra i början, seg i mitten, grym actionscen i slutet. Se den om du gillar postapokalyps.