Kingdom på tv igår för typ femte gången. Lätt och en av få som får 10/10 av mig, otroligt bra. Sent from my HTC Desire HD
ellerhur! hahah jo men ellerhur och trodde verkligen inte att den skulle vara så rolig som den var.. jävligt ball film .. undrar hur the avengers blir.. om thor har en stor roll...
Såg just Kyss Mig Hmm måste säga att det var ingen hit där...Hände typ ingenting. Men, man fick ställa upp när sambon ville titta... 3 av 10 Och nu är det visst Spiderman 3 på tv. Lite mera action iaf.
Jag och en kompis jobbar oss igenom topp 20 på IMDb's filmlista. Igår var det Casablanca - en helt fantastiskt film, förmodligen den bästa jag någonsin sett. Idag var det Once Upon A Time In The West - absolut sevärd, fantastisk musik och en bra story. * Skickat från Tapatalk *
The Inbetweeners Brittisk komedi, bygger på sitcomserien med samma namn. Bättre än förväntat, om man nu är sugen på lite primitiv humor. Ett gäng småfula förlorare i sena tonåren åker till Kreta för att festa och lägra damer. Skulle närmast likna den vid en brittisk version av American Pie. Även om handlingen är klart annorlunda så är åldern på killarna, typen av humor och jakten på damer snarlik. Inget mästerverk förstås, men bättre än vad jag hade förväntat mig. Kanske räddas den av att jag hade låga förväntningar. 7/10