Quarantine 2: Terminal (2011) http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt1699231 Riktigt bra :-) Sent from my GT-P7500 with CM9 ICS using Tapatalk HD
Absolut inte. Sorgligt att se Harrison Ford i en tramsfilm. En snäll trea av 10. Såg dock inte hela, somnade efter kanske en halvtimme.
Tekken Fan vad synd det är att de inte gjorde någonting mer med den filmen. Kunde ha blivit hur bra som helst. Om inte annat så för fansen.
Ändrat inlägget nu. Skumt dock, för det har alltid fungerat förut att klistra in en IMDb-länk så återspeglas namnet automatiskt.
I kväll blir det nog The Big Lebowski. Hört mycket gott om denna filmen, så ikväll är det dags. Vad tycker ni om den?
Den ligger i min Top 5 film genom tiderna. Det är på grund av honom jag dricker white russian på krogen Harry Potter och Dödsrelikerna: Del 1 - 6/10 Inget speciellt imo, trodde den skulle bli grym för den öppnade upp jävligt bra men sen dog den imo. Är väl för att den bygger upp slutet vilket ska ses ikväll. Likaså "In Time"
In time... Kul med lite annorlunda film men det där är bara en sjukt dålig filmidé imo Sent from my Desire HD
Moneyball Sjukt bra verklighetsbaserad baseballrulle med Brat Pitt i huvudrollen. Liknar de flesta verklighetsbaserade sportfilmerna under åren men denna var ändå något speciellt. 8/10, mycket sevärd.
Nej kan tänka mig att den inte faller alla i smaken. Jag började kolla på den under en väldigt lugn tid i mitt liv, därför jag älskar den. För alltså ingenting händer ju, pretty much.
Såg den igår med. Mördaren är ju så sjuk scarry att se på men den blev överdriven så de blev roligt - till skillnad från ettan som jag inte alls tyckte var rolig