http://www.imdb.com/title/tt0465602/ Shoot 'Em Up 4/10 var ganska dålig, inte så jätte rolig, vissa specialefkter var dåligt gjorda, överdriven ation... http://www.imdb.com/title/tt0419946/ The Marine 5/10 lite för överdriven ation
Act of valor, såg inte hela. Bra story, dåliga skådespelare och mest av allt, extremt amatörmässiga dialoger, såg ut som om de tvingade ur sig orden. 5/10
Nej de är aktiva navy seals soldater. Det var dock många riktiga skådisar med i filmen också. Om du söker lite på nätet så kommer du märka att de inte går att få fram vad soldaterna heter, utan alla är hemliga. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Hmm okej tack för det, får väl ge den en till chans då, vill gärna se slutet. Men ang soldaternas namn. Finns ju ett program där de visar hur navy seals tränas, alltså kursen man måste klara för att bli en. Där står namnen på alla rekryter? Eller är det bara de som kommit in i "team 6" som är hemliga?
Precis kollat klart på Brake, och den får 15/10 Fy f-n så jäkla bra film, närmare slutet av filmen så blev det som jag hade förväntat mig exakt, sen bara vände det. Satan så tagen man blev av filmen (säger man så?)
Såg precis klart Batman Begins och den får en stark 8:a. Imorgon blir det att se (eller nu) The dark Knight för att sedan vara redo för the dark Knight rises imorgon kväll. Tagga!! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
The Dark Knight Rises - 10/10 Fann ingenting jag inte "begärde" av denna film. Precis alla detaljer etc etc etc etc kom in såååååå bra. Gotta love Nolan. Samt de 2h & 45minutrarna filmen varade kändes som en halvtimme.
The Dark Knight Rises - 10/10 Väldigt extremt bra film som borde ha mer än 10 i betyg. Rekommenderas starkt!
Den var väldigt bra, men tycker nog The Dark Knight var bättre. Älskar jokern, även om Bane var bra han med. Catwoman var inte så märkvärdig(men hon fick inte så mycket utrymme i filmen så kanske är därför). Skulle nog ge TDKR 7-8/10 i betyg och TDK 8-9/10. Snart blir det till att se 2001: A space odyssey och Citizen Kane(på blu-ray(!))! Då får vi se om det blir som jag tror(dvs. fantastiskt!) eller om det blir Shitizen Kane(föga troligt).
The Dark Knight Rises Var otroligt snygg och sjukt cool, men inte värd 10/10 och 12/10 som vissa vill ge den. En superhjälte-film kommer aldrig ha det djupet som krävs för ett riktigt högt betyg. Tyvärr betygsätter folk, på IMDb och andra ställen, inte efter helhetsintrycket och utan vidare analys. Sen gillade jag inte riktigt det övergripande temat, det där kommunistiska "alla rika ska få känna hur vi fattiga har det" och "världens ska vara en helt jämställd plats där om någon har inget då ska ingen få ha något". Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2