The Expendables Hade så stora förväntningar över denna film, efter alla bilder och trailers man sett så verkade den vara sjukt bra! Men så sjukt glad att jag inte såg denna på bio, ja inga onda blickar på mig, vet att många fler ser på detta sett oxå. Allt var rörigt, sjukt dåligt klippt och helt kass handling! Mitt betyd 2/10 Salt Riktigt bra film! Angelina gör rollen otroligt bra. Ska inte avslöja något då jag rekommenderar denna starkt Mitt betyd 9/10
känns bra att salt var bra. jag gillar spiondrama. då får man se till att se den. senaste jag såg var up in the air... 8/10
Gentlemen Broncos Sjuk och sjukt rolig film ala Jared Hess. Handlar om en sorglig tonåring vars vars högsta önskan är att bli sci-fi författare. Skön komedi om man gillar t ex Napoleon Dynamite. 7,5 av 10 Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
jag och tjejen var på Salt igår på bio. Kan bara hålla med att den var sjukt bra. Angelina är riktigt grym! kan starkt rekomendera den...vi valde mellan den och the expendables..verkar som vi gjorde ett bra val, även om roll-listan till the expendables är störtskön för en actiontorsk som jag
I Love You, Man (2009) En väldigt rolig och mysig komedi med Paul Rudd (Mike Hannigan i Vänner) och Jason Segel (Marshall i How I Met Your Mother). Filmen kretsar kring begreppet "bromance", och tar upp just ämnet manlig vänskap på ett mycket roligt sätt. En typisk "må-bra-film" skulle jag säga. 8 av 10 färgburkar. Imdb
Zombieland Riktigt bra film, blev positivt överraskad. Såg att någon hade beskrivit den som "Superbad meets Shaune of the Dead" och det var verkligen en perfekt beskrivning. 8/10 En film som jag verkligen ser fram emot: The Other Guys. Kommer va awesome
I love you Philip Morris. Jävligt intressant sann historia om en homosexuell kille som rymmer från fängelse total 14 ggr och blåser företag på pengar. (lite catch me if you can vibbar) Jim Carrey i huvudrollen så filmen får även ett visst komedivärde. 8/10
LaZe, håller själv med, fast en aning obehaglig ibland.. Men rolig film, som vanligt levererar Jim Carrey!
Knight And Day 7.5/10 Tyckte filmen var sevärd, mycket action, även fast att den sidan där det skulle ha varit "komedi" saknades, så lite missledande i genren. Tom Cruise och Cameron Diaz spelar bra mot varandra i kampen om nåt superbatteri.
Såg inception på bio Grymt bra film som inte trasslar in sig i sig självt men ändå får en att fundera när man lämnat bio 8/10 Salt aldrig tyckt jolie varit någon speciellt bra skådis och salt förändra inte den synen 3/10 The expandables Underbar actionfilm som hade allt en bra action ska ha; klyschor, explosioner och härligt flytande action. 7/10 Machete Vad säga om denna underbart roliga action film, se den. 8/10
Försökte sega mig igenom den men tror jag var för trött när jag såg den för jag stängde av halvvägs. Fick ingen direkt wowkänsla av den.
Måste instämma här. Helt underbar rolig film. Förväntade mig ännu en typisk Carrey film med hans fysiska humor, som jag visserligen uppskattar men är förutsägbar. Men den överraskade helt. ger den runt 7-8/10