A beautiful mind: 7/10 Bra film om John Forbes Nash och hans liv. Lite konstigt dock att hans föräldrar och hans barndom inte var med alls. 2001 - A space odyssey: 10/10 Fantastisk rymdfilm, men rätt så random slut. Behövde googla en del för att hitta vad regissören menade med det. Mäktiga scener och utmärkt soundtrack. Mumma.
Funderar på att göra det, har dock planerat att läsa en del andra böcker så vi får se om och när det blir.
Battleship Jag och tjejpolaren älskar allt som är i stil med transformers så denna var ett måste när vi såg trailern för några månader sedan och vi har väntat igert sen dess. Såg den precis och helvete, älskar man transformers-triologin så kommer du inte att ogilla denna! 10/10
Tremors / Hotet från underjorden Såg på TV för någon dag sedan. Jag gillar den, men så gillar jag monsterfilmer också.
Ja. Det är nog till och med så att man tycker om Transformers-filmerna lika mycket som man tycker om Battleship. Jag tyckte att den var helt okej i genren men inget mer, samma med Transformers. Jag gillar den som fan.