Battleship (2012) Betyg: 3,5/10 För att citera en recension jag läste: Rhianna sunk my battleship! Kanske den mest förutsägbara och klyschiga filmen jag sett på flera år. Mediokra insatser av alla skådisar utom Rhianna som var riktigt genomusel. Kanske den sämsta skådisen jag skådat de senaste 10 åren... Effekterna var riktigt snygga dock...
Taylor Kitsch är så fruktansvärt värdelös! Han har ett enda ansiktsuttryck som han använder HELA tiden. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Såg sverigepremiären av the Expendables 2! Förbannat bra med roliga inslag och repliker! Rolig var den också. Den fick 1an att blekna. 20/10, minst!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
The Expendables 2 - Fy fan så jävla bra film! Den rekommenderas verkligen, får full pott om imte mer. Tapatalked from my Galaxy Note
The Avengers Levde verkligen upp till förväntningarna. Stor produktion, bra skådisar, snygga effekter, bra story. Jättebra! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Såg the Avengers nyss, asbra! Älskar hulken och hans comebacks! *puny god* Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
This Means War - OK, inte mer. Kunde varit roligare med vassare manus. Kändes som en blandning av Knight and Day och Date Night. Safe - Hyfsad, men typisk, Statham-rulle. Bättre story än många av hans andra filmer. Tyckte den kinesiska flickan var jättebra för sin ålder.
The Maltese Falcon - Hängde tyvärr inte riktigt med i handlingen (började se på den men somnade, fortsatte dagen efter, kanske därför) så undviker att sätta betyg for now, får nog se den igen vid annat tillfälle! :/