Machine Gun Preacher - 9/10 Grym film!! Dark Shadows 8/10 Helt okej rulle, lite väl låg humor, men JD är så jävla bra skådis! Snow White and the Hunteman 8½/10 Riktigt välgjord rulle, snövit - Kristen Stewart, drar dock ner betyget
battleship 6/10 dels för bra gjord filmtekniskt och helt okej, en del roliga inslag... Felon 10/10 gillade den skarpt och lite ovanlig i sin sort rekomenderar den kraftigt!
Batman Begins Blev besviken, den sämsta Nolan-rullen jag sett faktiskt. Tyckte fightingscenerna var dåliga och väldigt svåra att hänga med i (pga av klippningen), biljakterna var också ganska dåliga, specialeffekterna var inte alls tillräckligt bra. Bättre skådespel än de andra Batman-filmerna dock. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
blir en hel del filmer en sådan här rengig dag Flypaper 8/10 From Paris with Love 10/10 bra action rulle och speciellt på ett bra sätt
Såg nya Bourne-filmen på bio nyss. Den var faktiskt väldigt bra. Skitsamma om Jason Bourne inte var med.
The expandables 2. 70% action, 20%, komedi, 10% chuck Norris och 0% handling. Klockren film Skickat från min LT26i
The Avengers. Blev positivt överraskad, måste erkännas. Låga förväntningar kombinerat med gedigen CGI-action ger filmen fina 7/10 i betyg.
Thor var den senaste Marvel-filmen jag såg men den gjorde mig rätt negativt inställd till The Avengers men den var oväntat bra.
SNow white and the huntsman.. Låga förväntningar för denna rulle så den överraskade mig.. en av de bättre filmer ja sett. 10/10
Den verkar ge blandade åsikter. Polaren sa att den var fullständigt kass. Såg Safe med Statham igår, den får 6 kameler av 10. Helt okej rulle men långt ifrån tex Crank eller Transporter filmerna.