Alla säger att den är grym. Ska se den i helgen, har inte haft tid med frugan tyvärr. Men hann se Men in black 3 idag. Blev positivt överraskad, 7 kameler av 10.
Är det collateral med krusan alla älskar? Jag tyckte inte alls den var något märkvärdig när jag såg den. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Kollade på cabin in the woods http://www.imdb.com/title/tt1259521/ Väldigt flummig film...vet inte riktigt vad jag tycker om den.. ger den 2/5
Gick in här endast av den anledningen att jag hoppades att nån hade skrivit om nya Falk. Och jaaa, Swedroid levererar Skönt att den var bra....blir nog och se ikväll!
prometheus... utomordentligt jättedålig film tyckte jag... hade säkerligen för stora förhoppningar men filmen kändes lite halvt händelselös och tråkig.
Simon & ekarna :-) ligger lite efter jag. Den var riktigt bra, men lite dyster så passar kanske inte alla dagar Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
Jag såg Valkyrie igår och måste säga att Cruise är faktiskt riktigt bra i den också. Filmen är helt klart sevärd och i slutändan fick jag lust att spela Medal Of Honour eller liknande
Blev en riktig biocecka :-) Lawless, riktigt bra film. 8,5/10 Rivalerna, skön Will Farrell humor. 7/10 Paranorman(eng), Grymt snygg film. Rätt rolig och spännande. 7,5/10 Såg även Cabin in The Woods och The dictator. Den förstnämnda var riktigt skön, oväntat och originell skräck. 8/10 Den andra var däremot rätt kass, en del roliga delar men hade lite höga förväntningar. 6/10 Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Planet of snail, rekommenderas starkt för dokumentärälskare. Måste dock säga att den var svår att komma in i så att säga. Finns på SVTplay om någon är intresserad. http://www.imdb.com/title/tt2057455/
Dictator Rätt bra ibland, ganska lågt men det är ju väntat. Vissa riktigt briljanta ögonblick. 6/10 kalashnikovs Skickat från min LT26i via Tapatalk 2
That's my boy Såg väl 40 minuter, tror jag, sen tröttnade jag. Visst, den hade roliga inslag med de flesta komedier idag verkar ha såna jäkla urvattnade manus.