Jadå, bara att i The Amazing Spiderman så har Spiderman ingen egen spindelväv. Han har ampuller som han laddar om med. Det var lite dåligt. Jämför man med de tidigare Spiderman-filmerna så hade han ju eget spindelväv som han kunde skjuta ut
Det att han har egen väv är dock något som bara var i de 3 första filmerna. Annars i serierna så har han inte egen väv. http://www.imdb.com/title/tt0948470/faq#.2.1.69
Igår Pekka Parikkas Vinterkriget. Endast 3.09 t. :-) Skickat med min GT-P7500 som kör CyanogenMod 10 Jelly Bean
Cowboys & Aliens Med den titeln.... Vad kan man förvänta sig? Helt ok, inte mer 6/10 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
The Avengers. Grymt cool Si-Fi/action film. 9.5/10. Ligger i min top 5 lista iaf Sent from my AWESOME Nexus 7 using Tapatalk
The Campaign... jag har alltid gillat will ferrel och detta var väl inget undantag. Har svårt för komedier överlag men som sagt ferrel får mig alltid att skratta.. 8/10
Falk - Råns moder. En riktigt bra svensk actionthriller. Bäst hittils av dom 3 nya, synd dock att Kinneman inte var med alls. 8 kameler av 10!