http://www.imdb.com/title/tt1748197/ Setup (2011) 5/10 ganska långtråkig men ändå ganska okej att slö titta på
The Amazing Spider-Man. Jag tyckte att den var tvärfet, inte riktigt lika bra som Spider-Man men klart bättre än 2 och 3 i alla fall.
The amazing spiderman, var fruktansvärt mycket bättre än vad jag trodde! Dock inte bättre än orginalen :-) Sent from my mind using a horse.
The aviator, konstigare personligheter har man stött på, eller inte. Skum var den men intressant, huvudrollen lika bra spelad som alltid Skickat från min Xperia S
Den har jag väntat på ett tag...så nu ikväll ska jag slita fram godispåsen och titta på den filmen! :-D
New Moon. Idag blir det Eclipse. Kanal 5 har haft Twilightvecka. Tycker det är tråkigt att de inte visar Breaking Dawn - Del 1. Breaking Dawn - Del 2 har ju biopremiär den 14 november.
"Pirat-viken" Varför inte? -- Ska se Johan Falk: Barninfiltratören och Kodnamn Lisa ikväll tänkte jag
för att många tycker att det är fel att ladda ner. Men det skiter jag i! jag ska också se de nya johan falk filmerna idag