Nej, jag laddar inte ner film. Jag streamar dock men kvalitén är inte lika bra som när det sänds på TV. Jag har för övrigt sett Breaking Dawn - Del 1 på bio men det vore kul att färska upp minnet (vilket jag trodde var syftet med Twilightveckan).
Senaste Johan Falk lånade jag från jobbet. Ok film, 7/10 Skyfall, fullt ös dock lite för lång och lite trist i mitten. 7.5/10 Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Bara så du vet! Edit: Det är ingen spoil, bara en lång text. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Bra att veta så kommer inte ladda ner dem än.... Det svåra veta när dem riktga kommer ut.... Sickat med Samsung S2 via Tapatalk
En tia i genren, absolut men att jämföra den med mästerverk som Pulp Fiction och The Empire Strikes back, det går bara inte.
TED 10/10 precis min typ av humor Men in black 3 8/10 hoppas bara det inte tar 10 år till tills 4:an släpps imo så är pulp fiction rent skräp, men som man säger, smaken är som baken, delad.
9/10 ger jag den gillade den jag brukar inte gilla framtidsfilmer men denna gillade jag bra action spoiler varning Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Ted: 10/10 (Awesome) Stolen: 1/10 (Nick Cage) The Apparition 3/10 (Sista 20 minuterna var bra i.a.f.) Stake Land 6/10 (Uppfriskande med vampyrfilmer som saknar homoerotiska inslag) The Watch 7/10 (Faktiskt rolig, trots Ben Stiller)