Håller med! Såg precis The Expendables 2. Jävlar vilken dålig film 2/10 Sent from my super fast Prime filled with beans.
Ted Tyckte den va helt ok, en del kul grejer. Typ 6/10, men nog bara 2/5. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
The Campaign Rätt charmig på sina ställen men så värst bra tycker jag inte att den egentligen var. En typisk 6/10-film.
Abraham Lincoln Vampire Hunter, rätt kass tycker jag. 5/10 för en rolig idé. Laxfidke i Jemen, smårolig romantik. 6/10 Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
North by Northwest Tror det var tredje gången jag såg den. Alltid lika bra. Hitchcook var verkligen en mästerlig regissör.
Brave Tittade med dottern häromdagen. Mysig animerad film som var riktigt snyggt gjord. Framkallade så klart en hel del skratt. Inte fantastisk. Men bra.
Fire with fire tror jag den hette. Bruce Willis senaste, helt ok rulle. Blev positivt överraskad men då hade jag 0 förväntningar.
Total Recall 2012 igår. Snygg som satan men absolut ingen superrulle. God underhållning för stunden, 6/10. The Dark Knight Rises, alldeles nyss. Jävligt lång, inte lika seg som dom två föregångarna men inte riktigt lika ball. Svårt att ge ett betyg när känslorna är så blandade. 7/10 men det är rätt ogenomtänkt.
Dark knight rises 7/10 meh, hade förväntat mig lite mer. Tycker fortfarande att Tim Burton gör bättre Batman-filmer än Nolan.
Savages, tyckte den va riktigt bra faktiskt. 2h 20min lång men inte seg någon gång. Lawless, Shia LeBeuf var bra som vanligt. Inte så spännande kanske, men trevlig lördagsfilm. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Batman Dark Knight Rises Inte alls samma flyt som dom två tidigare filmerna. Rörigt bland alla skådespelare med, kändes som att alla stora namn blev för många. Alla skulle ha sin tid och det gjorde att handlingen blev skum på sina håll. Det var action, men inte som i Dark Knight där det var välplanerade scener och ibland smällar etc som man inte riktigt väntade sig. Här var det bara action som aldrig...det eskalerade aldrig. Kändes som att det stod och stampa lite och sen var man tvungen att knyta ihop allt snabbt i slutet. Tyvärr, för hajjpad. Fortfarande sevärd dock. 6,5/10 Spoiler: Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Prometheus Kommentar: Besviken. Förväntade mig mer av filmen. Jennifer's Body Kommentar: Här fanns inga förväntningar öht. Det gick att se men inte mer än så.
Vet inte hur jag ska tolka dig men ja, filmen gick att se. Jag såg inte filmen för att Megan Fox var med i den. Inget emot henne som skådis men inte precis en skådis jag väljer filmer efter.
Total Recall 1/10 riktig skräp, att jag ens orkade kolla igenom hela. Filmen från 1990 med Schwarznegger är sjukt mycket bättre. Dålig remake.
Jag håller inte alls med. Tyckte att remaken var mer Philip K. Dicksk och så där härligt dystropisk som bara cyberpunkfilmer kan vara. Inte för att Verhoovens version är direkt dålig men jag tycker att remaken var mer Robocop än originalet om man säger så.