Sagan om ringen med ljudkommentarer från skådespelarna. Den som har möjlighet till detta måste ta chansen. De berättar om dels hur scener spelades in men också om hur det var att spela in med varandra, om förberedelser till en viss scen osv. Mycket intressant och mycket lärorikt för den som vill veta mer om LoTR
Berättelsen om Pi - Skön rulle. Riktigt häftigt filmat, ska ses på en stor bioduk med 3D. 8/10. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Såg på en gammal klassiker - Stekta gröna tomater http://www.imdb.com/title/tt0101921/ Riktigt, riktigt bra film. Lär ses om man inte har sett den
Resident Evil: Retribution. Oj vad kass men å vilka feta fightingscener. Dom skulle jag kunna se om och om igen.
The Expendables 2, herrejävlar så dålig, HERRE JÄVLAR. Något av det sämsta jag sett Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
The hobbit 8.5 / 10 Bra film där de fått med mycket från böckerna, Är dock fortfarande lite besviken att man väljer att göra tre filmer på en bok och låter oss lida 1 år innan uppföljaren
Avatar, riktig överraskad av filmen, hade inte så höga förväntningar. Synd bara att 2:an kommer 2015 (ett jävla bra tag dit ) den får 8/10 av mig!
Håller med, en riktig kalkon-rulle. Men jag njöt till 100% ändå. Var så underbart att se mina barndomsidoler medvetet göra lite narr och bjuda på sig själva. Var längesedan jag garvade så mycket! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jeep men jag var ett stort fan av Pocahontas när jag var liten så :-P har tom filmen på vhs ;-) Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
Haha hela bion satt och skrattade samtidigt som man njöd när man som lemmar komma flygandes från allt skjutande ;'D
Ja i det avseendet va den underhållande Såg Looper ikväll, tyckte den va jättebra! Inte helt lätt att hänga med i ibland, vilket jag gillar, och slutet va mycket bra. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
21 Jump Street http://www.imdb.com/title/tt1232829/ Ganska rolig, helt ok underhållning för en vardagskväll. 6/10
The watch 7/10 rolig film med bra skådespelare, storyn va lite sådär Loopers 8/10 grym mindfuck film, rekommenderas starkt!