Indiana Jones och den försvunna skatten 9/10 det är ju Indiana Jones! behöver jag skriva nåt mer? -1 pga den korkade bruden som bara var i vägen hela jävla tiden
Jonah Hex (2010) 7/10 Gillar man det DC Comics gör så gillar man denna rulle. En underhållande och okomplicerad rulle. Trygg action som underhåller helt enkelt. Har ju inget utöver det extra men det behövs inte för denna typ av film imho.
Salt, 7/10. Jolie e bra i denna. The A-team, 7/10. Man behöver inte fundera så mycket när man ser denna, skön action helt enkelt.
Tyvärr tyckte jag den var otroligt slentrian och slätstruken. kändes mest krystat om jag ska vara ärlig. Har definitivt sett bättre 3-4/10
Kick-Ass Gillar man rå våld med mkt action, slag, sparkar, vapen och blod är denna superhjälterulle prefekt för dig. Filmens höjdpunkt är flickan HellGirl som får ett brutalt, blodigt våld bli till en komedi (ja, jag vet - bisarrt OCH sjukt men man fick skrattanfall). 9/10 - ett måste för er som inte sett den!
"How to train your dragon" animerad film, verkligen inte bara för barn. Trevlig, mycket ljudeffekter och en härlig känsla, och kanske lite känslomässig till och från. Rekommenderas. betyg är svårt, men 7/10
Hade den inte handlat om Bibeln så hade jag kanske hållit med men min ateist ådra är för stark för att klara av att njuta av typ av film som kretsar kring lögner och fiction
Resident Evil: Afterlife Förmodligen helt officiellt världens sämsta film någonsin. Hade det inte varit för att Milla Jovovich och Ali Larter ser så bra ut hade jag aldrig orkat se färdigt den. 1/10
Som Sagan om ringen och de menar du? Blev lite nyfiken vilka filmer du gillar om du inte gillar fiktion?
Huruvida bibeln är lögn och fiktion är inget vi diskuterar i denna tråden. Personliga åsikter kring religionens vara och icke tas upp helst upp på något religiöst forum