Hitchcock. - 8/10 Möhippan - 3/10 Ska låna hem En oväntad vänskap över helgen, ska bli kul att se om den är så bra som det påstås. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Såg Old Boy för typ tredje gången igår. En av mina all time favoritfilmer. Har ni inte sett den - gör då det! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
En oväntad vänskap var otroligt bra, lever verkligen upp till hypen. 9,5/10 Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Röjar-Ralf. Helt okej rulle men ingen som sticker ut från de andra animerade filmerna. 7/10 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Argo - jättebra, spännande och lite smårolig emellanåt. Paranormal Activity 4 - jag brukar bli rädd av PA men den här var fan värdelös. Slutet är sämst. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Detachment (2011), Drama http://www.imdb.com/title/tt1683526/ Ruggigt bra film med ett otroligt bra budskap! Förstår inte varför jag aldrig hört talats om filmen innan jag såg den.. Alla bör se den. Se den! Betyg: 8/10
Du måste vara väldigt lättskrämd, Jag har sett tre PA och gäspat mig igenom alla. Maken till dåliga skräckfilmer får man leta efter.
Nja det beror ju på vad man tycker är läskigt. Jag har alltid tyckt att PA är creepy, men den senaste var riktigt dålig. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Det stora problemet med PA är ju att dom är så pinsamt uppenbara. Man förstår i regel på en gång vad som ska hända, det är bara en fråga om när.
Absolut, de följer ju exakt samma mönster i varje film. Det värsta är väl att de kommer göra minst en till... Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
Det är ju inte ens särskilt bra gjort. Såg för övrigt att The Hobbit finns i digitalt format, den ska ses senare.
Jag är förvånad, väldigt förvånad. The Hobbit var riktigt bra, mycket bättre än alla LOTR-filmerna. Kommer nog inte se den igen men jag ser fram emot nästa del.
Drog hem den i 1080 (14.3gb lol) även fast jag såg den på bio, gillade den skarpt. Blir nog att se den igen någon gång