Jag fick då inte ut något av det och jag tycker inte heller det tillförde någon dimension till karaktären, att Carol gått från en av det svagaste till en av de starkaste har varit uppenbart. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Jag hade hellre sett ett avsnitt som drivit fram historien, de har skjutit upp på vad som hänt med Beth i två avsnitt nu. Men visst det kanske var mer givande för dig än för mig, jag ser hur som framemot nästa avsnitt
Jag håller med dig men tycker samtidigt det behövs. Fokuset har alltid varit på huvudgruppen så det är bra med lite sidospår
De enda TV-serier jag har sett det senaste året (jag ser inte så mycket på TV): Cosmos - Nyligen visad på SVT Doctor Who - Världens coolaste Sci-Fi serie. Tyvärr gillar jag inte den 12:e doktorn så serien har blivit lite sämre den sista säsongen.
Ännu ett meningslöst avsnitt av twd, känns som serien går på sparlåga. Trist [emoji30] Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Jag tycker att den är rätt okej. Min favorit är pingvinen - han gör serien. Det blir dock lite tjatigt stundvis och den är rätt mesig då den är anpassad för att locka en så bred publik som möjligt.
Som @bernard; nämnde lockar den en bred publik men framförallt en ung publik. Tycker man om allt med Batman så rekommenderar jag den. Annars sparar du de timmarna till något annat vettigt. Det jag saknade är framförallt mer mörkt och mycket mer rått i serien. Men detta är då inte möjligt för att serien då ska vara för den breda publiken. Lite som the flash, gillar man honom då gillar man den serien med, annars slöseri med tid. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Gillar Batman men bäst är dom senaste filmerna. Får ge serien en chans och kolla på nåt avsnitt. Tackar! [emoji106]
Nackdelen med walking dead är att nästan alla de bästa skådisarna dör eftersom.....blir fler och fler B skådisar
Mycket bra slut för säsongen tills det drar i gång igen i februari. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Blev dagens skörd av avsnitt idag: Sons of Anarchy The Flash Supernatural Inte hunnit med Agents of S.H.I.E.L.D än dock.