Om man inte fastnade för vare sig Agents of Shield eller Arrow, men däremot Gotham - är Flash då något att hänga i granen?
Svårt att säga, men jag tycker serien är för barnslig hel enkelt. Ge det tre avsnitt så vet du [emoji6] Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Jag har fastnat för alla du skrivit ner. Visst, Flash kanske är lite barnslig (samma som Gotham) men jag gillar den ändå.
Första två av säsong två, blacklist. Äntligen haft tid att ta igen lite här, bra början. Skickat via min Z3 Compact
Mycket bra avsnitt, frågan är om sista avsnittet är dubbelt så långt för att väva ihop allt. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Sons of Anarchy sista avsnittet, riktigt bra slut. Värdigt slut till serien så här efter sju säsonger...
Helt ok slut och väldigt väntat hur det utvecklade sig tycker jag. Den stora frågan är nu; vad ska man nu titta på? [emoji30] Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Två saker jag reagerade på... Första är att det pressade lite väl mycket i avsnittet, gick fort som fan när jax gick skulle knyta ihop de lösa trådarna, de hade helt klart kunnat delat upp det i två avsnitt och gett historien mer tid att utvecklas. För det andra så kunde de lagt lite mer budget på sista scenen, 7 säsonger och så sista scenen väljer de att snåla så är effekterna blir lite så där.
Samma här men känns ändå tråkigt att bli av med en serie att fylla kvällarna med. Det bästa är när man har en serie att kolla på varje dag.
Helt sant. Jag hade förväntat mig minst ett 2 timmars avsnitt. Men men serien har varit bra överlag. 8/10 Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Lilyhammer 7/10 Hade noll förväntningar men blev glatt överraskad, riktigt underhållande serie! Ge den en chans.