New Girl. Trodde serien skulle vara för "tjejjig" för min smak men hade faktiskt fel. Den är helt klart över min förväntan och lär nog forstätta kolla på den.
12 Monkeys. Premiär 16/1 i us. En SyFy produktion så det kan antingen vara bra eller otroligt dåligt. Ska ses ikväll iallafall.
Sett s1 och halva s2 där tappade jag intresset. Den är ändå sevärd och jag tycker du ska spana in den. Huvudrollsinnehavaren gör en beundransvärd prestation!
Då det verkar vara uppehåll i alla serier jag ser på så fortsatte jag glo på New Girl Säsong 2. Fortfarande en bra serie!
Den serien var ju så sjukt segt, gav upp efter ett par avsnitt... Kollade på första säsongen och sen så tvinga hon sig igenom andra och tredje.
Men blir den inte bättre och bättre som någon sa? Håller med att den var lite seg i början men sedan blev den spännande och man misstänker ALLA!
Hehe vet inte, gav upp ganska tidigt. Är inte mycket för deckare(?) i vanliga fall heller. Men tjejen gav ju den verkligen en chans, var inget för oss helt enkelt.
Har börjat titta på "Stalker", ingen superserie men lite CSI stuk, helt ok tidsfördriv på kvällen innan det är dags att sova.